Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Kan inte annat än hålla med er! Sjukt roligt spel! Dock så klarade vi ut det sist men det lär väl bli mer spelande ändå!

Hade inte så värst stora förhoppningar på spelet men efter 8 h spelade med polarna nostop så var det ett trevligt spel!!!! Vi klarade kampanjen på Hard och försökte sedan på diverse Achevements, bla att klara banorna på Normal under en viss tid. JÄVLAR vad svårt det är!!! Man får absolut inte spilla någon tid på något moment. Är en fråga om halva sekunder. Efter ca 15 försök på andra banan klarade vi den i alla fall!

Dessutom lyckades vi tre som spelade uppnå "prestige" , dvs vi blev max lvl (27) och resetade statsen, så nu är vi lvl 1 igen :o

Ser verkligen fram i mot fler banor, om det kommer dvs

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alien Swarm rekommenderas starkt! Lirat det någon timme nu på 2 pers, och det är lite väl svårt då, men riktigt roligt spel till det mycket överkomliga priset av 0 kr ;)

Vi borde dra ihop ett gäng och lira tycker jag! :)

Sålänge vi satsar på hardcore Insane är jag sjukt på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, lätt! Vi lär nog bli slaktade rätt rejält, men vafan. No pain no gain. Både jag och min vän Slacko är level 3 B)

Sålänge vi har ett smooth teamplay så klarar vi oss igenom det rätt lätt. Jag (lvl 19 har jag för mig) en polare (lvl 15) en polares polare (lvl 25) och en till (lvl 3) klara oss igenom 1½ map :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...