Jump to content

LEK: Gissa fodralet!


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 523
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker du ska ta det jävligt passivt, annars kommer jag och hälsar på! >_<

Försöker du förstöra den här leken nu på något vis, och få det att verka som om det är mitt fel att det gick åt helvete? Eller vad? Börjar tröttna på att du mest skriver en massa bullshit nu för tiden.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var bara ett skämt Renard och xstreem spelade nog bara vidare på det. >_<

Spelade inte vidare på något. Tycker Renard ska börja ta det passivt och skriva mindre. Det är en sak att vara aktiv och skriva mycket, men Renard tar det till en helt ny nivå tillsammans med sina Mötley-hårdrockar-kompisar SimonJ och what's his face.

Man får ingen postcount i den här delen heller, Renard, så om det är det du är ute efter är du i fel sektion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var bara ett skämt Renard och xstreem spelade nog bara vidare på det. >_<

Med tanke på att du ogillat/ogillar mig så var det ju rätt svårt att tolka det som ett skämt, men ok ok! I give up :(

Spelade inte vidare på något. Tycker Renard ska börja ta det passivt och skriva mindre. Det är en sak att vara aktiv och skriva mycket, men Renard tar det till en helt ny nivå tillsammans med sina Mötley-hårdrockar-kompisar SimonJ och what's his face.

Man får ingen postcount i den här delen heller, Renard, så om det är det du är ute efter är du i fel sektion.

Jag har inte ett så bra socialt liv IRL pga att jag i rullstol/scooter har svårt för att bara dra ut på stan och hitta på något/festa med kompisar som du säkert gör. Spenderar därför mycket tid på Internetforum där jag mest försöker snacka och ha det bra med Internetkompisar istället. Är det nog med info eller vill du veta mer innan du börjar tjata om postcounting igen? Du kanske inte vågar dig tillbaks till tråden ens din jävla idiot.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte ett så bra socialt liv IRL pga att jag i rullstol/scooter har svårt för att bara dra ut på stan och hitta på något/festa med kompisar som du säkert gör. Spenderar därför mycket tid på Internetforum där jag mest försöker snacka och ha det bra med Internetkompisar istället. Är det nog med info eller vill du veta mer innan du börjar tjata om postcounting igen? Du kanske inte vågar dig tillbaka ens din jävla idiot.

Boo hoo. Det är fortfarande ingen anledning att använda forumet som en jävla chatt.

Xstreem menar bokstavligt talat att Renard inte får vara med och leka? :angry::(>_<

Nej, han får gärna vara med och leka. Jag menar bara att han inte behöver posta ett tjugotal one-liners i varannan tråd på daglig basis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Boo hoo. Det är fortfarande ingen anledning att använda forumet som en jävla chatt.

Jag är inte ute efter dina sympatier. Försöker bara förklara för dig att jag är långt ifrån en posthunter. Tvivlar dock på att du någonsin kommer förstå det. Tvivlar också starkt på att du skulle ha samma inställning till forum om du själv var i min situation.

Nu tycker jag att vi avslutar den här menlösa diskussionen.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan - om något, känns det som att Renard håller lekarna igång. Jag förstår inte vad du får ut av att vara en sådan bitterfitta, xstreem - sluta tro att varje foruminlägg måste innehålla en djup, meningsfull essens, och dess alla beståndsdelar vara väl igenomtänkta, eller så. Så länge han följer reglerna (vilket han visserligen inte gjorde, men lovade att bättra sig), är det inget fel i hans beteende.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåväl - filmen var Försoning, med den evigt sköna Keira Knightley, och grymt duktiga James MacAvoy. Sjukt bra!

edit: Oj, det här fodralet var det visst. Intressant att se skillnaderna - hur pass över-retuscherade båda är i den undre, hur James står vid samma äng i den första som Keira gör i den andra, och... Ja, det var väl det.

atonement2_1162710_1.jpg

Anywho: Hatten är fri.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...