Jump to content

LEK: Gissa fodralet!


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 523
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men sluta med lättritade, obskyra electroindieplattor!

Kommer med bild imorgon.

Ok ok, jag valde bara att rita något enkelt för jag inte vill sitta och göra värsta fina bilden och efter 20 sekunder är den inte aktuell längre. Sen blir det väl lite roligare om det är svårt att gissa sig till vad det är för att det ser så jävla kasst ut? Det är väl lite av lekens idé?

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen aning, men fett cool bild! :whistling:

Oj, tack

Du har rätt.

Big Fish, iaf.

Jag ritar något lite enklare nu, promise! :confused:

Sneakig edit! Förlåt om jag lät brysk - det var inte hur lättritad den var jag egentligen störde mig på, men genom att välja typ små, svenska electronicaband så stänger man ute ~80-90% av forumet från leken. Helt rätt förresten!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, tack

Sneakig edit! Förlåt om jag lät brysk - det var inte hur lättritad den var jag egentligen störde mig på, men genom att välja typ små, svenska electronicaband så stänger man ute ~80-90% av forumet från leken. Helt rätt förresten!

Ninja edits är min grej. :whistling: Iaf, det är lugnt, ska rita något nu. :confused:

Edit: Jag hoppas att detta inte är för svårt. Den var ganska populär här på forumet när den kom så några borde iaf veta.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ninja edits är min grej. :whistling: Iaf, det är lugnt, ska rita något nu. :confused:

Edit: Jag hoppas att detta inte är för svårt. Den var ganska populär här på forumet när den kom så några borde iaf veta.

Jag vet men jag kommer också behöva måla något jävligt enkelt, kan man gissa ändå eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...