Jump to content

LEK: Gissa fodralet!


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 523
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

REGLER

  • Den som gissar rätt först får såklart hatten.
  • Ni får rita album-, film- och spelfodral.
  • Är det ingen som listar ut bilden eller att bildskaparen inte svarar, så blir den automatiskt fri efter 24h.
  • Vill du inte ha hatten så får du inte gissa inom tre timmar, helst skiter du i att gissa.
  • Viktigt att den är ritad i Paint. *

  • Den som nyligen haft hatten (dvs föregående) får inte gissa på den nya inom två timmar.

Tänker bara ta och citera in reglerna här så att folk har koll, har ju inte sagt att jag har ändrat dem.

* Det är lite meningen med leken också att bilderna ska vara fula, slarviga och allmänt 'wtf'. Så jag, och alla andra av min sort, tackar om vi gör så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snygg bild!

Tack! :D

Tänker bara ta och citera in reglerna här så att folk har koll, har ju inte sagt att jag har ändrat dem.

* Det är lite meningen med leken också att bilderna ska vara fula, slarviga och allmänt 'wtf'. Så jag, och alla andra av min sort, tackar om vi gör så.

Äsch, jag tycker det är roligare om man får försöka sig på lite snyggare bilder ibland och har heller inget emot att gissa på andras lite välgjordare bilder. Det passar för fler om man får göra hur man vill. ;)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! :D

Äsch, jag tycker det är roligare om man får försöka sig på lite snyggare bilder ibland och har heller inget emot att gissa på andras lite välgjordare bilder. Det passar för fler om man får göra hur man vill. ;)

Nein, det är som när man sätter en tomteluva på avataren till jul, den ska va dåligt gjord i Paint. Hatar när folk gör snygga i Photoshop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen nu vafan...

Bandets namn består av två ord varav det ena är Dire

Det andra ordet är Straits

Albumet har för tillfället 767,993 spelningar på last.fm

Här får ni en länk annars så ni kan kolla själva

Här får ni annars en wikilänk ifall ni vill kolla recensioner eller dylikt

... och en direktlänk till allmusics recension

Romeo and Juliet var låten jag pratade om tidigare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...