Jump to content

LEK: Gissa fodralet!


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 523
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

2 regler som kanske ska införas

Regel numbero 1

Personen som precis har haft hatten får gissa på nästa bild efter 3 timmar

Regel numbero 2

Om ingen bild kommer upp inom en tid på... låt oss säga 5 timmar? (undantag för nätter då en del sover) så är hatten fri?

Regel nummer ett är väl okej, men regel nummer två tycker jag vi kan skippa. Bara dumt att stressa ihjäl lekar :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå där!

24-timmarsregeln gäller väl bara om någon gissat och sedan inte laddat upp ny?

För nu har ju någon laddat upp en ny (Kattälskaren tror jag) men ingen har gissat. Och att ingen gissat på 24 timmar är väl inte detsamma som att hatten ska bli fri? Ledtrådar är nog snarare på sin plats?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte enligt tredje regelpunkten i förstaposten.

Jag läste inte jag bara antog. Därför jag ställde det som en fråga. Men i såna fall så kör bara..

Tycker dock att det borde vara så som jag skrev. Eller att någon åtminstone måste BE om ledtrådar innan det ska postas ny. Annars är ju den föregående bilden arbete nerlagt helt i onödan av användaren :P

Förövrigt vet jag vilket album det är whoopee.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste inte jag bara antog. Därför jag ställde det som en fråga. Men i såna fall så kör bara..

Tycker dock att det borde vara så som jag skrev. Eller att någon åtminstone måste BE om ledtrådar innan det ska postas ny. Annars är ju den föregående bilden arbete nerlagt helt i onödan av användaren :cry:

Förövrigt vet jag vilket album det är whoopee.

kattälskaren kan ju ta hatten igen och posta sitt mästerverk igen och komplettera med ledtrådar i så fall! :P

Och då antar jag att DrStupids hatt har tre kanter nu eftersom ditt svar inte var konkret.

Edit: Sjysst skiva för övrigt!

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kattälskaren kan ju ta hatten igen och posta sitt mästerverk igen och komplettera med ledtrådar i så fall! :P

Och då antar jag att DrStupids hatt har tre kanter nu eftersom ditt svar inte var konkret.

Edit: Sjysst skiva för övrigt!

Ja alltså jag bara reagerade lite o undrade. Mig kvittar det :cry:

Sitter bara o gissar för mig själv eftersom att det inte blir bra om jag ska rita också ^_^

Mjorå, fast det är lite väl mycket filler kanske.

----

Här har vi en ännu schysstare skiva! Hint: Sent 80-tal

Haha. Såg toppen av ljuset och trodde det va en ny banan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...