Jump to content

Lockerz.com


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:confused:

Jag har fått tre såna här på mailen nu, men jag antar att jag bara kommer att få en.

Jahapp. Går det att haxxa en amerikansk Xbox 360 så den funkar här i Sverige, eller blir det eBay direkt?

Du kämpar på fortfarande!

Gav upp Lockerz för en månad sen kanske och nu kommer jag inte in på sidan. Hur många dagars arbete kostade 360'n?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kämpar på fortfarande!

Gav upp Lockerz för en månad sen kanske och nu kommer jag inte in på sidan. Hur många dagars arbete kostade 360'n?

Inte så mycket arbete, har varit inne varje dag och svarat på frågan och sedan gjorde jag en liten invite-sida som gav mig en del invites. :confused:

Just nu kommer du inte in för att redemption fortfarande pågår, så alla spammar sidan.

Edit:

Ehh, ok, nu är jag osäker. Saker är fortfarande tillgängliga, och nu har jag fått kvitto på PS3 också. Hoppas att jag får nåt iaf :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det något problem med sidan nu? Har inte fått invite än och några från FB har också skickat men får ingen.

Sidan är grymt överbelastad sen de senaste påfyllningarna av lagret. Vänta någon dag så bör det fungera bättre igen.

---

Buggen är utredd, kommer förmodligen att få en PS3, kanske en Xbox 360 istället. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidan är grymt överbelastad sen de senaste påfyllningarna av lagret. Vänta någon dag så bör det fungera bättre igen.

---

Buggen är utredd, kommer förmodligen att få en PS3, kanske en Xbox 360 istället. :o

Jösses jävlar vad jag skulle vara nöjd om jag var du! Fast jag tycker fortfarande att det här verkar för bra för att vara sant. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Mwah, nu har jag 300ptz+, så jag ska nog försöka få en iPod 8GB.

Det gäller att vara inne på sidan vid rätt tidpunkt, eller annonserar dom innan nästa släpp? Har inte varit så aktiv i tråden.

Det gäller att vara inne vid rätt tidpunkt. De kommer bara att posta på sidan precis när de fyller på. 4 miljoner medlemmar som alla F5ar redan 20 minuter innan påfyllningen är inget någon server klarar av.

Kan tillägga att påfyllningen kan ske väldigt väldigt snart. Den KOMMER att ske i december och jag betvivlar på att de vill jobba med den under julafton. Antingen 20-22dec eller nån gång mellan julafton och nyårsafton.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha ni. Vad ska jag säga. Snacka om att jag nästan trillade av stolen när jag fick detta mail.

Och så frågorna som har ekat igenom hela tråden...

Är Lockerz en scam?

Nej.

Om jag registrerar mig på Lockerz, kommer jag fort och enkelt kunna få en gratis PS3a?

Nej.

Men jag spelade mina kort rätt. Belöningen blir en fin julklapp. :D

---

UPS:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha ni. Vad ska jag säga. Snacka om att jag nästan trillade av stolen när jag fick detta mail.

Och så frågorna som har ekat igenom hela tråden...

Är Lockerz en scam?

Nej.

Om jag registrerar mig på Lockerz, kommer jag fort och enkelt kunna få en gratis PS3a?

Nej.

Men jag spelade mina kort rätt. Belöningen blir en fin julklapp. :P

---

UPS:

Fin julklapp indeed. Galna grejer de ger ut. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha ni. Vad ska jag säga. Snacka om att jag nästan trillade av stolen när jag fick detta mail.

Och så frågorna som har ekat igenom hela tråden...

Är Lockerz en scam?

Nej.

Om jag registrerar mig på Lockerz, kommer jag fort och enkelt kunna få en gratis PS3a?

Nej.

Men jag spelade mina kort rätt. Belöningen blir en fin julklapp. :D

---

UPS:

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

Jag skulle ha hoppat på Lockerz-tåget från början. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha ni. Vad ska jag säga. Snacka om att jag nästan trillade av stolen när jag fick detta mail.

Och så frågorna som har ekat igenom hela tråden...

Är Lockerz en scam?

Nej.

Om jag registrerar mig på Lockerz, kommer jag fort och enkelt kunna få en gratis PS3a?

Nej.

Men jag spelade mina kort rätt. Belöningen blir en fin julklapp. :D

---

UPS:

Helvete va nice! Kanske får testa detta trotts allt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha ni. Vad ska jag säga. Snacka om att jag nästan trillade av stolen när jag fick detta mail.

Och så frågorna som har ekat igenom hela tråden...

Är Lockerz en scam?

Nej.

Om jag registrerar mig på Lockerz, kommer jag fort och enkelt kunna få en gratis PS3a?

Nej.

Men jag spelade mina kort rätt. Belöningen blir en fin julklapp. :D

---

> [img]

Fyfan. :D Jag kan inte göra annat än att hålla med Kebab och gräma mig över att jag aldrig tog Lockerz "seriöst"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...