Jump to content

Lockerz.com


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tack. Riktigt spännande. Synd att jag inte får hoodien till DreamHack, hade varit glassigt att gå runt med :) men whatever. Det är inte på grund av den som jag sökte. Atm ska det egentligen inte spridas förrän de själva announcar det, men det är väl ungefär fem personer här som ens bryr sig så jag antog att det inte gjorde så mycket. Det verkar rätt seriöst i alla fall, videokonferenser och till och med vissa IRL-möten (vilket förmodligen inte inkluderar sådana som jag som inte bor i USA).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lockerz är ju så jävla fake!

Alla riktiga priser, iphone, ipod xbox360 osv, har blivit borttagna och nu kan man bara köpa desktop backgrounds

De håller på och arbetar om systemet. Alla andra priser är ändå slut så det finns ingen poäng med att visa dem.

Edit: Lite grejer är uppe nu.

Det första gänget i LGAB är announcat nu. Jag är enda svensken än så länge. Sick. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag håller med, men vem är ändå så dum att "köpa" en bakgrundsbild som det står Lockerz.com på? :(

Tycker det är snålt, vi ska alltså köpa en backgrund som vi kan skapa själv eller tanka :)

Visst, hade det varit en musiklåt eller ett album som man kunde köpa digitalt, då hade jag gjort det. MEN EN JÄVLA BILD.

Känner nästan mer för att donera Ptz.

Lockerz är ju så jävla fake!

Alla riktiga priser, iphone, ipod xbox360 osv, har blivit borttagna och nu kan man bara köpa desktop backgrounds

Kanske för att allt annat är slut?

Mjo, kanske också för att dom har väl börjat seperera alla olika länder. Vi i Sverige kommer inte kunna köpa samma saker som dom i USA tror jag, så dom sepererar väl tills då dom får skicka ut saker och kan göra det.

Då kanske dom även lägger till mer saker...

BTW: Någon märkt att när man har autologin så får man inte poäng för login utan bara 2 ptz för svar på frågan.

För att få poäng för Autologin så måste jag logga ut och sedan in igen, och detta funkar inte alltid.

EDIT:

Ny har dom nya sakerna även lagts till, så själv för första gången Amazon för både UK och GER. Ca 3000 kr (300 gbp/£)

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud vad hårt ni tar på bakgrundsbilderna. De kostar ju för sjutton bara 15PTZ. Men undvik bara att köpa dem, problemet löst? :)

Alle: Visningen av PTZ buggar brutalt just nu, enligt Lockerz så registreras allt men det visas bara inte. De ska visst fixa det i veckan.

Hehe, jo skönt att höra, bjöd in några polare nu från skolan och dom accepterade och registrerade sig men jag fick inga PTZ :D

Sweet ;):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som att saker och ting börjar rulla nu. Fick ett e-mail där de sa att jag om några dagar kommer få leveransinformation, alternativt att de kommer fråga om min adress om det är något de saknar. Någon mer som fått det? :D

Ja, jag fick ett mail. Lyckades beställa 3 grejer i laggets hetta, och PZR drogs, så om jag nu inte skulle få dem så är mail-spam ett faktum. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? :angry:

?

---

Hade just en LGAB-konferens, det var sjukt roligt. :P

De gick väl inte igenom så supermycket egentligen, regler, hur Lockerz kommer vara i framtiden, hur resan från uppstart tills nu har varit och frågestund på slutet. Det var trevligt. Frågade henne hur många svenska LGAB-folk de har och fick svaret "I'm not sure... But I think we have at least one." :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

?

---

Hade just en LGAB-konferens, det var sjukt roligt. :lol:

De gick väl inte igenom så supermycket egentligen, regler, hur Lockerz kommer vara i framtiden, hur resan från uppstart tills nu har varit och frågestund på slutet. Det var trevligt. Frågade henne hur många svenska LGAB-folk de har och fick svaret "I'm not sure... But I think we have at least one." :D

Sjukt hur stolt du är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför jobbar de på att fixa PAL när de tydligen har det redan? :D

Aha, skrev fel, de har redan NTSC förstås.

Sjukt hur stolt du är.

Stolt är inte rätt ord, men jag är väldigt exalterad. Tycker det är skitspännande. I princip är det ju som att bli vald som mod till en sida med miljontals medlemmar. Hade inte du tyckt det?

Edit: Inser att det ser lite patetiskt ut när jag påpekar att jag är ensam svensk men det är för att det ger det hela ett sånt gigantiskt perspektiv imo. Ska väl dra ner på det om det ser för bratigt ut.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...