Jump to content

Lockerz.com


Siana
 Share

Recommended Posts

Oj jäklar :confused: Är det något speciellt du sparar till ?

Nja, från början var det Macbook men jag tror inte att man kan lyckas få något elektroniskt från redemptions längre, Lockerz har helt enkelt för många medlemmar. Det enda som är hyfsat lätt att få är kläder mm och PayPal-pengar. Antingen satsar jag på något sådant, eller så väntar jag tills SHOP blir internationellt och plockar något därifrån. Ett spel kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bumpar för att meddela alla om att det för tillfället är trippla poäng på allt. Jag har fortfarande 35 filmer kvar att kolla på och jag är redan uppe i 6500PTZ. Dessutom är det en superbillig redemption på G snart. Visserligen tror jag inte att jag kommer få något från den, men däremot öppnar SHOP för lite fler länder snart, och jag håller tummarna för att Sverige är ett av dem. Jag har nog med PTZ för att få t e x ett gratis spel till PS3, eller en gratis handkontroll. Fast jag kommer nog satsa på kläder faktiskt, jag har PTZ så jag kan köpa 7-8 tröjor om jag skulle vilja. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Har inte hängt med nu på senaste tiden reggade mig precis när det började och blev z-lister rätt snabbt. Provade då och "beställa" ett iphone skydd som kom och jag behövde inte betala något :)

Loggade in nu och det har kommit en massa filmer och allt man kan titta på men om jag förstår rätt så kan man alltså inte köpa något enbart med sina poäng men man kan köpa rabatt liksom? och så verkar det som om man nu måste betala för frakt?

Nån som har hängt med och vet lite :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hängt med nu på senaste tiden reggade mig precis när det började och blev z-lister rätt snabbt. Provade då och "beställa" ett iphone skydd som kom och jag behövde inte betala något :)

Loggade in nu och det har kommit en massa filmer och allt man kan titta på men om jag förstår rätt så kan man alltså inte köpa något enbart med sina poäng men man kan köpa rabatt liksom? och så verkar det som om man nu måste betala för frakt?

Nån som har hängt med och vet lite :)

Det är Shop du tänker på. Den är, precis som namnet antyder, en Shop. Du använder PTZ för att få schyssta rabatter men du får betala lite också. Sedan finns det även auktioner med priser du kan få utan att betala något, men de kostar väldigt många PTZ så då får du se väldigt många filmer. Redemptions finns fortfarande men det är i princip helt omöjligt att få något ifrån dem nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...