Jump to content

Lockerz.com


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ptja, det var väl det. Sönderlaggande sida ingen kunda komma in på. När jag tryckte på det spelet jag ville ha tog det 3, 4 försök att komma till sidan, och då var det fresh out. De har även tagit bort alla poster på FB a.k.a. 'cencurera alla missnöjda medlemmar'. Ganska stadig tumme ner från min sida. Otroligt lågt förtroende till hemsidan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, det var väl det. Sönderlaggande sida ingen kunda komma in på. När jag tryckte på det spelet jag ville ha tog det 3, 4 försök att komma till sidan, och då var det fresh out. De har även tagit bort alla poster på FB a.k.a. 'cencurera alla missnöjda medlemmar'. Ganska stadig tumme ner från min sida. Otroligt lågt förtroende till hemsidan. :D

Finns ju fortfarande massa coolt under just cool brands? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jepp. Jag vet i alla fall vad jag ska försöka få - Flip HD. Glöm inte att det är tre uppdateringar till, och för varje uppdatering så blir det mindre och mindre som kan redeema något p g a 1sak/dag-spärren.

Glöm heller inte att ev. fuskare kontrolleras om de får igenom en beställning, och om de upptäcks ha fuskat så läggs föremålet ut igen. Komiskt att ingen vill ha Star Wars. :D

Btw, från Facebook:

Despite our best efforts, the 6pm posting of prizes was a deeply flawed experience for various parts of our membership across the world.

We've added tremendous capacity and yet telling the world when we were posting appeared to invite disaster on the performance side. It made you nuts. It made us MORE nuts.

So, in addition to the next three posts today/tomorrow---we are going to do ANOTHER full redemption at the SAME PTZ LEVEL (no raise at all) sometime in the coming weeks.

We are not going to release the date, until the day of the redemption, to try and avoid today's craziness. We'll restock the same items multiple times at the same PTZ levels for all members globally, giving everyone a chance to save up and get on without the refreshers ruling the day.

Of course, we're still going strong with this redemption three more times over the next 24 hours (at the previously published times)---but we want to do something special and try a different posting strategy to improve performance in the next few weeks.

It will be a long night for us here and we'll continue to work hard to make our membership feel valued and as importantly, to respect and value one another.

With respect,

Your Lockerz team

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pwnt. :D

Restock om en timme då, lär vara lite mindre stressigt nu i alla fall, många lär ha gått och lagt sig.

Edit: Gift cards är uppe! Kom in på redeemingsidan men jag vetefan om jag ska beställa det. Jag kan få saker värda tre gånger så mycket...

Jag avvaktar. Hoppas jag inte kommer att ångra detta. :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fan då. Igår var jag inne på en sida för att redeema ett iPhone skin, men jag bestämde mig för att skita i det. Idag när jag går efter Flip Ultra HD så refreshade jag väl redeem-sidan för mycket (sidan där jag fyller i min adress) så istället för att beställa Flip HD så har jag lagt två beställningar på iPhone-skins. Jaja, jag har ju en iPhone så det är inte så farligt. Nu får vi se om det verkligen funkar. Sen kommer vi ju att ha en chans till om några veckor.

Gz Pani btw. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckades bara beställa en hamburgare :D, det är i alla fall något.

Hemsidan är under påfyllningarna en jävla laggig röra, jag trodde jag inte hade fått något först, men sen såg jag att min PTZ var på 7 PTZ, kollade min mail och visst, där stod det orderbekräftelse. Tänker knappast använda sidan igen, åtminstonde inte om det ska fungera på det här sättet! :D Nåja, skicka bara hit min jävla pizzaplupp och legobitar så blir jag nöjd!

EDIT: Seriöst OJ OJ OJ! Vad alla är arga på facebook. :P

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Seriöst OJ OJ OJ! Vad alla är arga på facebook. :D

Haha, japp. :D

Jag tror att vi kan fastslå att Lockerz inte är fake - man får sakerna man lyckas beställa. Problemet är bara att de inte har ens nära tillräckligt med saker för alla. Jag får skins värda ca 300kr nu iaf så jag är nöjd! :P

Edit: kobbe, de gjorde en uppdatering på FB igår där de sa att det kommer finnas en till (förutom den idag) påfyllning av lagret innan de höjer priserna, p g a att den här floppade så.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, japp. :D

Jag tror att vi kan fastslå att Lockerz inte är fake - man får sakerna man lyckas beställa. Problemet är bara att de inte har ens nära tillräckligt med saker för alla. Jag får skins värda ca 300kr nu iaf så jag är nöjd! :D

Edit: kobbe, de gjorde en uppdatering på FB igår där de sa att det kommer finnas en till (förutom den idag) påfyllning av lagret innan de höjer priserna, p g a att den här floppade så.

Yes, men den vet man ju inte när den är ändå, så vafan. Beställer upp alla PTZ idag!

Nu är i princip allting som på electronics

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ORDER RECEIPT

Odyss Pimp - 3G - iPhone - Black

Total PTZ value: 35 PTZ

Order Date: 10/16/09

--

Haha.. Har inte ens en Iphone :'(

Lol, varför ens beställa då? Kommer ju fler beställningar. Gift cards är inte så svåra att få heller, iom att man inte tävlar med nordamerika då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG!

Happy Sunday night!

It is with great excitement that I write to tell you that you've been selected as a member of Lockerz global advisory board (pending confirmation of information below).

Over the past six weeks, my team and I have read through more than 6,000 amazing emails from members 13-39 in more than 161 countries. Many would have been wonderful but your combination of life experience, passion and willingness to build something that's never been achieved before----is what we're most looking for in a board member.

Det där är förstås inte hela e-mailet. Sjukt otippat!

För de som inte hänger med har jag blivit utvald som en av deras "moderatorer". Jag kommer att komma med ideer, förslag, jobba på boardsen osv. Vad som är ännu mer spännande är detta:

While this is an unpaid Board position, each of you will receive an amazing Lockerz limited edition founding hoodie as our thanks (to be delivered to you in early 2010). This will not be available to any Lockerz member other than our Board and our Lockerz employee team.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...