Jump to content

Lockerz.com


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sorry, men jag har räknat helt fel på tiderna. Skillnaden är sex timmar, men jag räknade bakåt istället för framåt som det ska vara. Tiderna blir alltså:

10/16/09 klockan 00.00

10/16/09 klockan 03.00

10/16/09 klockan 13.00

10/16/09 klockan 19.00

tycke dom andra tiderna såg lite konstiga ut xD tror jag får sitta uppe inatt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, men jag har räknat helt fel på tiderna. Skillnaden är sex timmar, men jag räknade bakåt istället för framåt som det ska vara. Tiderna blir alltså:

10/16/09 klockan 00.00

10/16/09 klockan 03.00

10/16/09 klockan 13.00

10/16/09 klockan 19.00

Yes det är rätt tider! Tänkte lägga upp igår med det uteblev. Det får väl bli att sitta uppe idag vid 00:00 då, ska antingen "ta" presentkort eller kanske något roligt ps3 spel, inte nu för att jag själv har en ps3 men några kompisar har :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej du sidan är uppe igen dock så står de fel på PTZ displayen alla ska ju få dubbel PTZ

Om du tänker att om du har 50 nu så får du 100 så tänker du fel. De dubbla PTZen var att man fick 4PTZ istället för 2 när man loggade in, och detsamma med frågan.

Jag är lite osäker på vad jag ska försöka få. Jag har 279PTZ. Ett Wii skulle vara kul, men som sagt så är det inte PAL. Att ta ett giftcard funkar inte heller, för 250PTZ får man ca 500kr vilket inte alls motsvarar ett Wii. Förmodligen så kommer jag att sikta in mig på en PSP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara 61 PTZ. Joinade lite för sent för att skulla ha kunnat tjäna ihop till någonting relativt bra.

Frågan är om jag ska redeema en hamburgar eller usb-pizza eller om jag ska vänta och försöka tjäna lite med PTZ senare och se om jag kan tjäna ihop till någonting "riktigt" senare, om sidan fortfarande "fungerar" alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara 61 PTZ. Joinade lite för sent för att skulla ha kunnat tjäna ihop till någonting relativt bra.

Frågan är om jag ska redeema en hamburgar eller usb-pizza eller om jag ska vänta och försöka tjäna lite med PTZ senare och se om jag kan tjäna ihop till någonting "riktigt" senare, om sidan fortfarande "fungerar" alltså.

Saken är den att de mest troligt kommer att höja priserna då :D, men man kan alltid chansa :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...