Jump to content

Lockerz.com


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ursäkta om jag är lite efter nu, men har du någon aning om när ni får in fler saker Siana? Orkar inte läsa igenom hela tråden för ett svar :D

Kommer en z-list only redemption nån gång i november, samt en suprise redemption.

Z-list only redemption kommer de att säga samma dag som den är, surprise redemption kommer ingen att i förväg veta när den är. Det är för att det blev katastrof sist de berättade i förväg när en redemption var eftersom att alla loggade in samtidigt. Istället belönas de som många gånger och ofta loggar in och kollar läget.

Orkar inte läsa igenom tråden, är det någon här som ens har fått något vettigt? Spel, iPhone etc?

Jag fick min leveransbekräftelse på iPhone skins idag. De skickades till mig igår, detsamma gäller min t-shirt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 192PTZ för tillfället och hade tänkt att försöka redeema ett PSP-bundle med Ratchet and Clank, är det värt och är PSPet PAL eller vad?

EDIT: Fan, såg att det var "NTSC only". Så då är det bara ett uselt presentkort på Amazon.co.uk som gäller då? Det blir ju helt konstigt eftersom att ett PSP är värt sjukt mycket mer än presentkortet, fast presentkortet kostar med PTZ.

Då snackar jag om 50-pundskortet alltså, det som ligger närmast.

Redigerad av redoid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 192PTZ för tillfället och hade tänkt att försöka redeema ett PSP-bundle med Ratchet and Clank, är det värt och är PSPet PAL eller vad?

EDIT: Fan, såg att det var "NTSC only". Så då är det bara ett uselt presentkort på Amazon.co.uk som gäller då? Det blir ju helt konstigt eftersom att ett PSP är värt sjukt mycket mer än presentkortet, fast presentkortet kostar med PTZ.

Då snackar jag om 50-pundskortet alltså, det som ligger närmast.

Vad skulle NTSC eller PAL spela för roll när det gäller ett PSP? Man laddar väl in saker på den från en dator via någon överföringssladd och då är det ju datorn DVD-läsare som begränsar, och den lär vara regionsfri :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad skulle NTSC eller PAL spela för roll när det gäller ett PSP? Man laddar väl in saker på den från en dator via någon överföringssladd och då är det ju datorn DVD-läsare som begränsar, och den lär vara regionsfri :naughty:

För det första vet jag inte vad du pratar om, spelen ligger ju på UMD-skivor och inte i filer, du kanske tänker på PSP-GO där men det är inte den som jag menar utan PSP-3000 bundlingen. Sedan så tror jag att jag lär ha svårigheter att få hem den då det står NTSC-Only då det låter som att de inte skickar den hit då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första vet jag inte vad du pratar om, spelen ligger ju på UMD-skivor och inte i filer, du kanske tänker på PSP-GO där men det är inte den som jag menar utan PSP-3000 bundlingen. Sedan så tror jag att jag lär ha svårigheter att få hem den då det står NTSC-Only då det låter som att de inte skickar den hit då.

Aha okej, jag trodde att man var vanliga DVD-skivor som man förde över från via datorn. Oh well. Men jag googlade lite och det står på flera ställen att man kan spela spel både märkta PAL och NTSC i PSP:n.

NTSC är ingen geografisk region utan bara en TV-standard så det vore väldigt missvisande om det betyder att det bara skickar i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha okej, jag trodde att man var vanliga DVD-skivor som man förde över från via datorn. Oh well. Men jag googlade lite och det står på flera ställen att man kan spela spel både märkta PAL och NTSC i PSP:n.

NTSC är ingen geografisk region utan bara en TV-standard så det vore väldigt missvisande om det betyder att det bara skickar i USA.

Dock så tror jag mig ha läst att de bara skickar NTSC-varorna inom USA och att resten får köpa presentkorten, någon som kan bekräfta?

EDIT: Fan, fixade det själv. Nåja, någon som vet om PSP ens har regionslås? 1) Can non US members redeem US electronics? YES! BUT THEY ARE NOT COMPATIBLE WITH PAL AS WE DON'T HAVE OUR EU OR GLOBAL ELECTRONIC DISTRIBUTOR RELATIONSHIPS FINISHED YET. REGARDLESS, IF YOU WANT ANY PRIZE---YOU CAN HAVE IT.

Redigerad av redoid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni, ska jag satsa på ett NTSC-PSP eller ska jag vänta tills de startar med PAL vilket de lär göra senare?

Jag kunde jag då spela NTSC spel på min PSP, den enda skillnaden är att multiplayer inte fungerar om man har olika standarder.

BTW, det låter som att du är sjukt säker på att få en PSP, Du har i princip inte en chans att få en. Dessutom om du läser lite så kommer lagrena nästan aldrig fyllas, Good luck!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att PSPn fungerar överallt.

Däremot är det som kobbe säger, det är sjukt svårt att få något över huvud taget. Jag siktade också på en PSP men det slutade med att jag beställde hem iPhone-skins istället. Siktar på ett 500PTZ giftcard vid nästa redemption, men vi får se vad som händer.

Btw:

Haha! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att PSPn fungerar överallt.

Däremot är det som kobbe säger, det är sjukt svårt att få något över huvud taget. Jag siktade också på en PSP men det slutade med att jag beställde hem iPhone-skins istället. Siktar på ett 500PTZ giftcard vid nästa redemption, men vi får se vad som händer.

Btw:

Haha! :naughty:

Haha fan vad bra! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag väntar mycket hellre på att nån som är medlem får sitt PS3 och bevisar att sidan är äkta innan jag joinar. Men om det är äkta vara verkar det faktiskt vara ett riktigt bra sätt för folk med dåligt ställt att få chansen till lite nyare saker.

guild wars gold

guild wars money

Redigerad av Topp3
Slopa reklamen plz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...