Jump to content

Lockerz.com


Siana
 Share

Recommended Posts

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

Jag skulle ha hoppat på Lockerz-tåget från början. :D

Fyfan. :D Jag kan inte göra annat än att hålla med Kebab och gräma mig över att jag aldrig tog Lockerz "seriöst"...

Det ska nämnas att det krävdes en hel del mer dedikering än "3 minuter om dagen" som jag argumenterade med i början av tråden. Totalt har jag bjudit in 113 personer, hade jag inte varit Z-lister hade jag heller aldrig lyckats att få något förmodligen då vanliga redemptions är helt fuckade. ;)

Hur många ptz?

625. Har knappt 300 nu :D kan köpa till nåt spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jamen du, fan vad nice.

En liten fråga: Kör PS3an med regionskodning eller är den fri från sådant trams? För jag antar att det där är en NTSC-konsol från staterna.

Spel är inte regionskodade men filmer är det. Så om man köper Blu-ray filmer i Sverige kommer man kanske inte kunna spela upp dem på Siana's PS3.

@ Siana

Grattis!

Du har verkligen tjänat ordentligt på Lockerz! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, jag som ville ha en Blu-ray-spelade och en PS3 i samma maskin.

Aldrig att jag köper en svensk PS3a nu, alldeles för lite pengar efter att ha både 360 och Wii. Man måste ju ha råd till lite spel åt dem också liksom.

Ska du köpa en Blu-Ray spelare så är PS3:en ett riktigt bra alternativ till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du köpa en Blu-Ray spelare så är PS3:en ett riktigt bra alternativ till det.

Det vet jag.

Har lite pengar just nu efter julhandeln, och därför tänkte jag försöka redeema en PS3 nästa gång. Men aldrig att jag skaffar en PS3 bara för spelen, nej nej.

Redigerad av redoid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag har en invitesida där jag får en massa mail från folk som vill bli invitade, men jag har slutat att invita dem. Vill inte invita någon fishy som signar upp med "asd asd" och sedan behöver jag egentligen inte mer PTZ nu. Försten som postar här får ett PM med alla mails. Några är rätt gamla och kan således redan vara inbjudna men totalt går det säkert att få iaf 15 pers som accepterar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en invitesida där jag får en massa mail från folk som vill bli invitade, men jag har slutat att invita dem. Vill inte invita någon fishy som signar upp med "asd asd" och sedan behöver jag egentligen inte mer PTZ nu. Försten som postar här får ett PM med alla mails. Några är rätt gamla och kan således redan vara inbjudna men totalt går det säkert att få iaf 15 pers som accepterar.

ptja testa kan man ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...