Jump to content

Lockerz.com


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 468
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Närå jag tror att folk faktiskt får sina saker, men att Lockerz bara har bunkrat upp med några få saker till en början att skicka ut. Sen kommer de att höja priserna den 15:e oktober, det har de själva bekräftat (eller ja, kanske bara några saker, men i november skulle det visst höjas mer). Man får bara hoppas på att det inte blir för skyhögt... Sen ska det ju tilläggas att det kommer finnas fler sätt att tjäna PTZ på efter 15:e oktober så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Autentiskt, right :)

från hans profil: "Business/Promotion/Big Advertising contact me at thatipodguy@yahoo.com"

Dom lockerz unboxing videos jag har tittat på känns som fejk :/

Dom mesta har ju visat upp LockerZ papper samtidigt, men det kan ju också vara så att LockerZ bara skickar utt till någora bestämda som i ett avtal ska lägga upp det på Youtube.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Det börjar närma sig den 15:e oktober vilket betyder påfyllning av lager och kort därefter internationell frakt. Mitt tips till er alla är att försöka redeema något så fort ni kan, för jag tror att det här är sista chansen att få gratissaker. Sedan i november höjer de priser osv eftersom hypen är tillräckligt stor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost för att meddela er om att jag har fått ett mail om tshirt. Den skickas inom en vecka. :wub:

Och för de som tycker att jag utnyttjade GTAsajten för att få zlist så hade jag fått det ändå, har typ 35 invites! Jag har legat i! :)

Rly? Skickar dom t-shirts utomlands men inte prylar?

Oh well. De finns inga prylar alls i lager, och har inte gjort på flera dagar, så det här är nog bara en stor bluff.

Eller?

Som någon skrev tidigare, så är det säkert så dom kör.

Slut i lager-taktik. Slut hela tiden och så har dom kanske en grej per dag eller så, som den som snabbast redeemar får. lul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du ha Lockerz invite?

Lockerz är en hemsida där du tjänar poäng för nästan allt du gör på sidan, vare sig du bjuder in folk, svarar på korta frågor, spelar spel etc. Det är lätt att tjäna poäng och om du bli medlem så kan du köpa saker som Ipods, väskor, konsert biljetter etc för de poäng som du tjänar på sidan, FO REAL ASSÅ. Men för att kunna göra en användare behöver du en invite, ungefär som på Spotify. Men skicka meddelande till mig med eran e-mail så skickar jag en invite. Sen är det bara att börja samla! :wub: Tack.

Förresten: Is Lockerz a scam: Lockerz is a real company. It is funded by Liberty Media, one of the largest media companies in the US. The Chief Executive Officer of Lockerz is Kathy Savitt, a former executive at Amazon.com and American Eagle Outfitters.

Tror inte Lockerz är fake!

Redigerad av momo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rly? Skickar dom t-shirts utomlands men inte prylar?

Oh well. De finns inga prylar alls i lager, och har inte gjort på flera dagar, så det här är nog bara en stor bluff.

Eller?

Som någon skrev tidigare, så är det säkert så dom kör.

Slut i lager-taktik. Slut hela tiden och så har dom kanske en grej per dag eller så, som den som snabbast redeemar får. lul.

Snark, ja, för tusende gången så skickar de t-shirts internationellt men inte saker förrän den 15:e oktober då de även fyller på. Du hade ju kunnat läsa min post som var före den du citerade:

Det börjar närma sig den 15:e oktober vilket betyder påfyllning av lager och kort därefter internationell frakt. Mitt tips till er alla är att försöka redeema något så fort ni kan, för jag tror att det här är sista chansen att få gratissaker. Sedan i november höjer de priser osv eftersom hypen är tillräckligt stor.

Den 15:e oktober kommer de att fylla på lagret fyra gånger eller något sånt. Sakerna kommer säkerligen fortfarande att gå åt fort däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

. Mitt tips till er alla är att försöka redeema något så fort ni kan, för jag tror att det här är sista chansen att få gratissaker. Sedan i november höjer de priser osv eftersom hypen är tillräckligt stor.

Jag kommer ha kanske 100 ptz första november vilket räcker till ett spel. Men jag undrar, om jag från ett spel därifrån kommer det fungera på svenska konsoler?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...