Jump to content

Vad njuter ni av just nu?


Karl-Gunnar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 469
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Njuter av min sista semesterdag. Lör-Sön är helg, så detta blir min sista uttagna semesterdag, på måndag drar helvetet igång igen.

Det som suger är att jag inte haft någon semester (semester för mig är att sova länge, inte göra ett skit och bara njuta av alkohol på vardagarna och glassa i solen). Jag har blivit väckt runt 9 varje dag i fyra veckor av min syrra och sen har varje dag bestått av att göra jobbiga sysslor. Jag har slitit mer på semestern än vad jag gör på jobbet.

Välkommen till vuxenlivet. ;)

Jag njuter nu av lite blandad, bra musik denna varma sommarkväll. Skulle vara skönt att sitta ute med en öl på balkongen, men jobb imorgon så det börjar väl bli dags att sova snart. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njuter och njuter - jag försöker i alla fall lära mig att tycka om whisky! Köpte med mig en flaska Vat 69 hem från Amsterdam. Farfar drack den under kriget och pappa drack den i yngre dagar. De tyckte att det var en mild whisky som är bra att börja med, och jag håller med! Inte jättegod, men den kan ligga tillräckligt länge på tungan för att jag ska kunna fånga några av smakerna och avgöra om jag gillar det eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njuter och njuter - jag försöker i alla fall lära mig att tycka om whisky! Köpte med mig en flaska Vat 69 hem från Amsterdam. Farfar drack den under kriget och pappa drack den i yngre dagar. De tyckte att det var en mild whisky som är bra att börja med, och jag håller med! Inte jättegod, men den kan ligga tillräckligt länge på tungan för att jag ska kunna fånga några av smakerna och avgöra om jag gillar det eller inte.

Louders är annars en bra nybörjar whiskey.

Jag njuter av att jag har jobb fram till januari, minst.

Jag onjuter av att jag går å lägger mig mellan 21-22 varje dag och upp 05.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njuter och njuter - jag försöker i alla fall lära mig att tycka om whisky! Köpte med mig en flaska Vat 69 hem från Amsterdam. Farfar drack den under kriget och pappa drack den i yngre dagar. De tyckte att det var en mild whisky som är bra att börja med, och jag håller med! Inte jättegod, men den kan ligga tillräckligt länge på tungan för att jag ska kunna fånga några av smakerna och avgöra om jag gillar det eller inte.

Prova en liten skvätt vatten i whiskyn. Är ingen stor whisky drickare själv, men en del säger att smaken framträder på ett bättre sätt med lite vatten. Om inte så blir den väl iallafall lite mildare mot en nybörjarmun.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssnar på Mr.Mister - Broken Wings. Yeah!

Guuud, får alltid flashbacks från den tiden då jag spelade Vice City av den låten. Jag är osäker på om just broken wings finns med, men jag får hur som helst flashbacks av den. Grymt skön låt. För övrigt sitter jag nu och dricker Irish coffee & lyssnar på lite oldschool musik (Harpo - moviestar) och ser fram emot att träna imorgon! :doh:

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland känner jag att det bara gör en gott att vara för sig själv och filosofera en stund. Speciellt efter ett bra sommarlov och en trevlig start på sista året i gymnasiet. Har nyss njutit av en kopp kaffe & en Cohiba Club cigarill. Avslappnande och härligt. (w00t)

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, njuter av en drink som jag just hällt upp tillsammans med Scrubs. Den första drinken sedan jag kom hem från Magaluf.

Jag kunde bara inte hålla mig längre, varenda gång jag kollade på flaskan så blev jag mer och mer sugen, det fanns ingen återvändo.

Vad är det för drink då? Koskenkorva och ett lingon? -_-

Har ni perkolator istället för "vanlig" kaffebryggare? -_- Kul grej!

Vi med. :)

Jag njuter av permission.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...