Jump to content

Vad njuter ni av just nu?


Karl-Gunnar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 469
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Cheese Balls är så mycket godare! Bästa snackset som finns! :wub:

(Ja, utom dom där jävla kryddbollarna som finns i botten av påsen. Blir lika ägd varje gång! :whistling: )

Nu fanns inte dom i den butiken jag var i, och vanliga cheez doodles är så tråkiga, så det fick bli en Chili cheez. Tyckte dom var över förväntan, även om cheez balls är gudomliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njuter av att ha lagt in en skiva i DVD:n till ikväll. Har markerat ut programmen jag vill se på TV. Har tagit med mig laptopen till sängen, tagit hit min pärondryck samt mobilen och bäddat ned mig i sängen. Nu ska jag inte behöva resa mig förrän det är dags att sova. Jag kommer ligga under täcket och se på TV/kolla på laptop/se på film resten av kvällen. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
En kopp Gevalia ifrån vår nya perkolator. Smaken känns dock aningen tråkigare än den gamla, det var mera "kaffigt" förr. :)

Har ni perkolator istället för "vanlig" kaffebryggare? :P Kul grej!

Njuter just nu av att ha ätit mina ny bakade muffins med kall mjölk till.

Åh, vad jag avundas dig just nu! Kall mjölk och nybakat (muffins eller bullar, helst kanel) är ju helt galet kalas!

--

Just nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och läsa Faller fritt som i en dröm, 1337!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...