Jump to content

Vad njuter ni av just nu?


Karl-Gunnar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 469
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Multivitamin är jävligt gott, när vi var yngre köpte vår mamma det ofta... Sedan började hon läsa på baksidan. Tydligen innehåller det till större delen kemikalier och eftersom hon är rätt mycket emot skräpmat, syntetiska smaker osv så slutade hon köpa det. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Multivitamin är jävligt gott, när vi var yngre köpte vår mamma det ofta... Sedan började hon läsa på baksidan. Tydligen innehåller det till större delen kemikalier och eftersom hon är rätt mycket emot skräpmat, syntetiska smaker osv så slutade hon köpa det. :P

Samma här, fast nu har vi börjat med det igen. Nu är den ända smärtan att bära hem 6-packet hem :)

_____________________________________________________

Jag njuter av Punsh Praliner, en 40 cm höghastighets fläkt och techno från dator = epic win

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njuter av min sista semesterdag. Lör-Sön är helg, så detta blir min sista uttagna semesterdag, på måndag drar helvetet igång igen.

Det som suger är att jag inte haft någon semester (semester för mig är att sova länge, inte göra ett skit och bara njuta av alkohol på vardagarna och glassa i solen). Jag har blivit väckt runt 9 varje dag i fyra veckor av min syrra och sen har varje dag bestått av att göra jobbiga sysslor. Jag har slitit mer på semestern än vad jag gör på jobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...