Jump to content

Minns du?


Xazzi
 Share

Recommended Posts

Man kan ju inte bli bannad för att vara lite vrickad.

F.ö. en svårslagen konkurrent för dig i wall of text-mästerskapen.

Folk har blivit bannade för mindre, och han såg ju ut att ligga risigt till i varningslistan iallafall...

Vet inte att det är en sådär jättebra egenskap att skriva textväggar, jag har dragit ner en del på det och låter för det mesta spelrecensioner stå för de längre inläggen. När jag vet att det blir långa inlägg brukar jag slänga in bilder för att folk ska orka med :) Försöker dessutom se till en rimlig intressenivå när jag långpostar numera, även om det kanske inte alltid är så jätteintressant för andra att läsa. (Mitt SOF-inlägg till exempel var väl något överdetaljerat och kanske mest för egen vinnings skull i skrivande stund)...:D

Lyssnar precis på den där Wreeswijk-låten och så jäkla märkvärdig var den väl inte. Finns många liknande av till exempel Laleh (Storebror, bla.) som är bättre, och då är jag knappast nåt fan av den musiksmaken.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssnar precis på den där Wreeswijk-låten och så jäkla märkvärdig var den väl inte. Finns många liknande av till exempel Laleh (Storebror, bla.) som är bättre, och då är jag knappast nåt fan av den musiksmaken.
Hehe, det går inte riktigt att säga så. Det som inte alls låter speciellt i dina öron kan vara magiskt i någon annans öron. Finns säkert folk som tycker att Jimi Hendrix spelar medelmåttig musik medan andra anser att han är en ängel som sänts ner från himmelen för att lära oss hur man spelar riktig musik och sen försvinna lika fort. Personlig smak.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju inte bli bannad för att vara lite vrickad.

F.ö. en svårslagen konkurrent för dig i wall of text-mästerskapen. Jag gillar det här musiktipset extra mycket, ~sju sidor bakgrund och motivering för tipset av en låt: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=599816

Några andra höjdpunkter jag stötte på, Mahalo om självmord, livet&döden, Gud och en rätt så underhållande festrapport.

Mahalos inlägg om invandring och rasism i någon av alla sådana trådar som fanns förr är nog det bästa som postats på gtasajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det Mahalo som någon hade skickat ett mail till och undrat var han tog vägen, och han sedan hade uppfattat det som någon slags stalking och snäst av personen?

Jag pmade honom och frågade hur det gick med hans bok, som han skrivit om, och fick ett minst sagt speciellt svar, ifall det var det du tänkte på. Och det slutade med en ordentlig avsnäsning, ja, haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag pmade honom och frågade hur det gick med hans bok, som han skrivit om, och fick ett minst sagt speciellt svar, ifall det var det du tänkte på. Och det slutade med en ordentlig avsnäsning, ja, haha.

Jag gav hans MSN till epix tror jag det var för länge sen, och han blev fett lack då också. Förföljelsemani?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns ni någon gång då vi medlemmar på GTASajten använde någon uploader (någon utav oss skapat?) där filer ersattes då en ny fil med samma namn laddades upp?

Jag kommer ihåg att jag laddade upp en signatur där, och KalleR bytte min bild till någonting helrött med någon annan text, om jag inte har helt fel. Och det var då alltså helt utan att gå in och ändra i min signatur.

Jag har iaf för mig att det var så det var. Och njert det var inte upl.silentwhisper.net eller vad den mysiga sidan nu hette.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag pmade honom och frågade hur det gick med hans bok, som han skrivit om, och fick ett minst sagt speciellt svar, ifall det var det du tänkte på. Och det slutade med en ordentlig avsnäsning, ja, haha.

Jo måste ha varit det!

___

Haha, jag kom att tänka på en sak. Ett tag runt 2002 eller 2003 satt alla ett tag och postade länkar till ett störande "you are an idiot"-fönster som gjorde att datorn krashade, och det roliga är att det var nog Hultenius som gjorde det först för att lära någon som frågade efter warez att veta hut! :rolleyes:

Blev fett lack när rutan svävade omkring på skärmen med en ful smilie och felrutor kom upp med "Webbläsaren försöker stänga fönstret".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns ni någon gång då vi medlemmar på GTASajten använde någon uploader (någon utav oss skapat?) där filer ersattes då en ny fil med samma namn laddades upp?

Jag kommer ihåg att jag laddade upp en signatur där, och KalleR bytte min bild till någonting helrött med någon annan text, om jag inte har helt fel. Och det var då alltså helt utan att gå in och ändra i min signatur.

Jag har iaf för mig att det var så det var. Och njert det var inte upl.silentwhisper.net eller vad den mysiga sidan nu hette.

Jag har för mig att mycket byttes ut mot "anti-P-C"-grejor, heh. Good times!

Minns ni när HOWHOW och SlewME hotade att spöa upp mig på DH? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns ni någon gång då vi medlemmar på GTASajten använde någon uploader (någon utav oss skapat?) där filer ersattes då en ny fil med samma namn laddades upp?

Jag kommer ihåg att jag laddade upp en signatur där, och KalleR bytte min bild till någonting helrött med någon annan text, om jag inte har helt fel. Och det var då alltså helt utan att gå in och ändra i min signatur.

Jag har iaf för mig att det var så det var. Och njert det var inte upl.silentwhisper.net eller vad den mysiga sidan nu hette.

Det var SilentWhisper. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var SilentWhisper. :(

Det var det väl inte alls. SilentWhisper blev ju hackat utav någon/några från flashback. Men där hade man ju konton och man kunde ordna sina filer. Bilder ersattes inte om en ny fil med samma namn laddades upp av någon annan. Det var en sida som endast innehöll en browse-ruta och en uploadknapp, har jag starka minnen utav.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var det väl inte alls. SilentWhisper blev ju hackat utav någon/några från flashback. Men där hade man ju konton och man kunde ordna sina filer. Bilder ersattes inte om en ny fil med samma namn laddades upp av någon annan. Det var en sida som endast innehöll en browse-ruta och en uploadknapp, har jag starka minnen utav.

Var det inte ett tidigare skede av silentwhisper, med annat namn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte ett tidigare skede av silentwhisper, med annat namn?

Det är möjligt. Det sista jag kommer ihåg av SW var att man kunde byta tema (eller iaf färger) och att det var väldigt simpelt att använda, och underbart. Jag hade mitt SW i grönt. Originalet var väl grått. Eller är jag fel ute? Hur som helst så är min poäng att mitt minne av SW inte går ihop med mitt minne utav det jag skrev i mitt tidigare inlägg.

Det är mycket möjligt att KalleR har rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är möjligt. Det sista jag kommer ihåg av SW var att man kunde byta tema (eller iaf färger) och att det var väldigt simpelt att använda, och underbart. Jag hade mitt SW i grönt. Originalet var väl grått. Eller är jag fel ute? Hur som helst så är min poäng att mitt minne av SW inte går ihop med mitt minne utav det jag skrev i mitt tidigare inlägg.

Det är mycket möjligt att KalleR har rätt.

Näe, jag vet vad du pratar om, det var INTE en gammal version av SW. Det var typ Vigge eller någon liknande som hade gjort den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...