Jump to content

Minns du?


Xazzi
 Share

Recommended Posts

En annan sak jag minns, som inte är så gammal, är när Weener och Jacker blåste forumet att Weener hade ett spöke på sitt rum. :naughty:

Skulle kalla nåt som hände för fyra år sedan gammalt. :P Men, visst var det en blåsning av episka proportioner! :wub:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Speeders filmtråd där han "fick damp" och slog till sin kompisen på käften. Äkta var det visst också...

Jag tror jag har den filmen på en gammal dator någonstans.

"Mod-angreppet" måste vara den största klassikern av alla. Storslaget och raffinerat (visserligen var jag bara en sketen lurker vid den tidpunkten).

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indeed. Fem minus en varningar har han också, sista utdelad av Jocken. Såsom herr Mahalo höll på är det något märkligt att han inte blev bannad till slut. :D

Man kan ju inte bli bannad för att vara lite vrickad.

F.ö. en svårslagen konkurrent för dig i wall of text-mästerskapen. Jag gillar det här musiktipset extra mycket, ~sju sidor bakgrund och motivering för tipset av en låt: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=599816

Några andra höjdpunkter jag stötte på, Mahalo om självmord, livet&döden, Gud och en rätt så underhållande festrapport.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...