Jump to content

Minns du?


Xazzi
 Share

Recommended Posts

Minns ni? Ja! Vad har egentligen hänt genom åren som många av oss tillbringat här på forumet?

Minns du?

  • När Tiger försökte imitera killen som kom från australien? Littlemanie? Och började plötsligt skriva Engelska och sa att han skulle flytta till USA och bo i ett hus han posta bild på.. Men han direkt-länka URL:en från en museum-sida?
  • När SlewMe gjorde alla bilder som någonsin hostats från Beffo till bathtubgirl?
  • När Agenten skulle bli mod?

Listan kan göras lång. Vad har ni för roliga minnen som vi andra har glömt?

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  1. När de aktiva medlemmarna bestod av bland annat: ZalCiNoWa, Whoopee, Arvid, Funnylin, Blaque, Wild Hawk, GTA3 Freak, Topp3, KalleR, Hultenius, Karatemorfar
  2. När Hultan tog bort massa post från StellHells postcount, och Stellan blev skitförbannad
  3. När jag, Stell och Topp3 våldtog Dagens-lol under våran "sitta-uppe-hela-kvällen-kväll". Över 2 sidor med bara spam
  4. När det skapades trådar varje gång vi var nära varje 1000'e post, eller medlem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns ni när någon (Luddee?) i slutet av varje dag postade en liten lista och förklaring utav vem som postat mest per dag i dagens lol?

Det kändes enligt mig inte som spam men kunde enligt vissa självklart uppfattas som om det uppmanade till spam.

Klingar bekant, men var det verkligen DL? Har för mig att det var nån annan tråd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klingar bekant, men var det verkligen DL? Har för mig att det var nån annan tråd...

Det är möjligt. Gamla vardagssnack?

Kollade igenom dagens lol. Det kan ha varit Kariya som 'höll i' det där 'tävlingarna' också. Om någon kommer ihåg honom.

Hittade också en gammal medlem vid namn Sofie. :ermm: Henne hade jag glömt bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns när alla började skriva sina inlägg med olika färg, och när någon använde en färg någon annan redan använt så blev det ett jävla tjat om färgpatent och jag vet inte vad. "Färgkriget" slutade med att Hultenius klev in och sa åt alla att sluta med färg i sina inlägg helt och hållet. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns när alla började skriva sina inlägg med olika färg, och när någon använde en färg någon annan redan använt så blev det ett jävla tjat om färgpatent och jag vet inte vad. "Färgkriget" slutade med att Hultenius klev in och sa åt alla att sluta med färg i sina inlägg helt och hållet. :ermm:

Var det så det slutade alltså? Skönt att det slutade iallafall. Fan vad jobbigt.

Ett par minnen kommer tillbaka när jag läser här, har ju trots allt varit medlem i 5 år nånting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns LINUS. Utan tvivel den skönaste medlemmen som någonsin funnits på forumet.

Jag kan inte heller låta bli att minnas den gamla goda tiden med Spam-forumet, och alla underbara födelsedagstrådar som gjordes. :) Brief förklaring för de som inte var med då: Varje gång en medlem fyllde år gjordes en tråd för att hylla denne medlem. Traditionen var också att ge medlemmen födelsedagspresenter, d.v.s. att posta bilder på saker man tyckte födelsedagsgrisen behöver.

...det låter ganska dumt när jag beskriver det, men det var riktigt kul. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns LINUS. Utan tvivel den skönaste medlemmen som någonsin funnits på forumet.

Jag kan inte heller låta bli att minnas den gamla goda tiden med Spam-forumet, och alla underbara födelsedagstrådar som gjordes. :) Brief förklaring för de som inte var med då: Varje gång en medlem fyllde år gjordes en tråd för att hylla denne medlem. Traditionen var också att ge medlemmen födelsedagspresenter, d.v.s. att posta bilder på saker man tyckte födelsedagsgrisen behöver.

...det låter ganska dumt när jag beskriver det, men det var riktigt kul.:ermm:

Alla födelsedagstrådar kan faktiskt vara bland det roligaste som hänt detta forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...