Jump to content

Fallout: New Vegas


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Det lät väldigt säkert när han sa det.

Och jag antar att han inte sitter och blåljuger.

Btw, jävlar vad fint Rage är! Däremot är jag lite orolig att det blir lika långtråkigt som Borderlands.

Alltså, jag följde med på ditt! Kanske skulle ha skrivit det. Liksom, fyllde på y'know.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha damn då försvann det då att man inte kan kö bil på det. Hoppas på ett annat sätt att ta sig fram förutom denna fast travel annars får jag väl använda mig av movetogt eller vad det fusket var.

Men vafan, att gå till ställen är ju en stor grej i spelet, det är då man möter på alla olika situationer som uppstår. T.ex. Talon Company i FO3 och liknande. Ska man fuska sig till ställena är det ju bara skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan, att gå till ställen är ju en stor grej i spelet, det är då man möter på alla olika situationer som uppstår. T.ex. Talon Company i FO3 och liknande. Ska man fuska sig till ställena är det ju bara skit.

Vi säger så här jag har aldrig orkat gått om man måste springa över halva kartan annars så brukar jag skippa det där fusket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi säger så här jag har aldrig orkat gått om man måste springa över halva kartan annars så brukar jag skippa det där fusket.

Tog ungefär 5 minuter att dekryptera din text (vi var 2 personer som fick hjälpas åt med dekrypteringen), men med expert-källor så kan jag säga att är sjukt lat och borde spela igenom spelet som det skall spelas.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog ungefär 5 minuter att dekryptera din text (vi var 2 personer som fick hjälpas åt med dekrypteringen), men med expert-källor så kan jag säga att är sjukt lat och borde spela igenom spelet som det skall spelas.

Haha :unsure:

Som Bebben säger, det är ju lite det som spelet går ut på. Visst det är skitjobbigt att gå över HELA kartan, men då kör man fast travel till närmaste möjliga sen går man därifrån :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Störigt.

Ska maila utvecklarna och skriva att jag är deras största fan. Att jag älskar spelet och att jag hade blivit SJUKT glas om jag hade kunnat få en kopia på spelet redan nu.

Ibland har man tur när man skriver sådana där fan-brev.

Lycka till! :). Jag har aldrig hört att det lyckats förut, men tänk om det gör det för dig? Vore ju sjukt nice!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...