Jump to content

Fallout: New Vegas


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Oooch, min poäng är fortfarande där. Spelkort är fortfarande RdRs grej, varför göra samma sak? Även om de har egna spelregler och unika kort, så är det ändå spelkort i samma anda som vanliga kort.

CE låter dem vara oerhört kreativa med att låta folk hitta något intressant i sina dyrare-paket. Och de gör det här? I jämförelse med Fallout 3s CE så är det grymt tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oooch, min poäng är fortfarande där. Spelkort är fortfarande RdRs grej, varför göra samma sak? Även om de har egna spelregler och unika kort, så är det ändå spelkort i samma anda som vanliga kort.

CE låter dem vara oerhört kreativa med att låta folk hitta något intressant i sina dyrare-paket. Och de gör det här? I jämförelse med Fallout 3s CE så är det grymt tråkigt.

Fallout new vegas har ju varit planerad ett tag nu. Tror inte det var något de la till för att ha det som RdR

Ska de som gör new vegas ta bort kortleket för att Red dead har det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fallout new vegas har ju varit planerad ett tag nu. Tror inte det var något de la till för att ha det som RdR

Ska de som gör new vegas ta bort kortleket för att Red dead har det?

CE-grejer kan fortfarandre ändras innan de releasar vad det är för något i packet. Jag skrev inte att de hade det för att RdR hade det, jag skrev att RdR har redan det, så varför ens ge tummen upp till att även ha kort när ett annat spel också har det? Det är dålig marketing. Många kommer se det som att de rippar från RdR.

imho, ja. Det borde de, för de har så grymt mycket de skulle kunna ha istället. Fallout universumet är gigantiskt, har oändligt med potential till statyetter eller sådant. Vilket gör en kortlek grymt tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast nu ingår ju inte kortleken i RdR Limited Edition utan är en förbokningspryl som vissa butiker har.

Är det rimligt att ha dem byta innehåll i sitt Limited Edition, som de kanske har funderat på att ha sedan länge, bara för att några butiker ger ut kortlekar som förbokningsmatrial?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast nu ingår ju inte kortleken i RdR Limited Edition utan är en förbokningspryl som vissa butiker har.

Är det rimligt att ha dem byta innehåll i sitt Limited Edition, som de kanske har funderat på att ha sedan länge, bara för att några butiker ger ut kortlekar som förbokningsmatrial?

Det är fortfarande ett dumt drag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Får lite bioshock-vibbar av trailern. Det gillar inte jag alls... =/

Fallout 3 och New Vegas spelar väl lite som Bioshock på det här 50-talsstuket med musiken, klädseln, stilen överhuvudtaget. Själv tycker jag om det, det är glatt och lättsamt. Vad är det du inte tycker om? Tyckte du inte om Bioshock?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fallout 3 och New Vegas spelar väl lite som Bioshock på det här 50-talsstuket med musiken, klädseln, stilen överhuvudtaget. Själv tycker jag om det, det är glatt och lättsamt. Vad är det du inte tycker om? Tyckte du inte om Bioshock?

Nja, alltså bioshock är ett bra, men dystert spel. New vegas verkar ha liknande stämning. Samma sorts vapen mm.

Det gilalr jag inte. Fallout skall vara som 3:an, roliga, ihopbyggda vapen, uteliggar-fiender och inte sådana som i BS.

Men jag kan ha fel, bara jag som får BS-vibbar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom så var det "leakad" information att det var så. Leakad "information" är oftast en jävla bra skriven rumor.

Det lät väldigt säkert när han sa det.

Och jag antar att han inte sitter och blåljuger.

Btw, jävlar vad fint Rage är! Däremot är jag lite orolig att det blir lika långtråkigt som Borderlands.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...