Jump to content

Fallout: New Vegas


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Det grymma med att spela som Ghoul är ju att man inte behöver oroa sig för rads. Men tänk på att man kommer bli behandlad som skit av många karaktärer. Ungefär på samma sätt som man själv behandlade Ghouls om man var ond i FO3 ^_^

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför spoilertaggar ni "ghoul"? ^_^

Jag gjorde det då för att det bara var en sån där "detta är helt oviktigt, men jag slänger in det ändå". Varför Agent och Bebb gjorde det vet jag inte, men förmodligen common sense eftersom det är just en spoiler.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Var inne på korvbyrån för en stund sen så såg jag en PC gamer tidning iallafall en spel tidning men iallafall så hade en kille i Fallout New vegas jävla nice armor. Ska försöka leta upp bilden senare.

EDIT: Hittade den hoppas man kan hitta denna armor i spelet

post-12619-1267995959_thumb.jpg

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inne på korvbyrån för en stund sen så såg jag en PC gamer tidning iallafall en spel tidning men iallafall så hade en kille i Fallout New vegas jävla nice armor. Ska försöka leta upp bilden senare.

EDIT: Hittade den hoppas man kan hitta denna armor i spelet

post-12619-1267995959_thumb.jpg

Ser ut som en blandning mellan en Helghast och Snake Plissken i Escape from L.A! I like ^_^

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inne på korvbyrån för en stund sen så såg jag en PC gamer tidning iallafall en spel tidning men iallafall så hade en kille i Fallout New vegas jävla nice armor. Ska försöka leta upp bilden senare.

EDIT: Hittade den hoppas man kan hitta denna armor i spelet

post-12619-1267995959_thumb.jpg

The Desert Armor is a modified suit of L.A.P.D. riot armor, covered by a tattered trenchcoat. ^_^ Armorn tillhör New California Republic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Palla vara feg och lira ghoul. Human here i come!

Det har väl inget med feghet att göra? Snarare äventyrslystnad! Tänka på alla ställen som är dränkta i radioaktivitet som man problemfritt kan undersöka hur länge man vill utan "Advanced Radiation Suit" och 1000 RadAway i fickan. Plus att man nog kommer få fler fiender att bekämpa som Ghoul eftersom folk kommer hata en! Det är väl inte fegt?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har väl inget med feghet att göra? Snarare äventyrslystnad! Tänka på alla ställen som är dränkta i radioaktivitet som man problemfritt kan undersöka hur länge man vill utan "Advanced Radiation Suit" och 1000 RadAway i fickan. Plus att man nog kommer få fler fiender att bekämpa som Ghoul eftersom folk kommer hata en! Det är väl inte fegt?

Du får ju inte glömma att man kommer att vara

en kinesisk ghoul

(om jag minns korrekt).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får ju inte glömma att man kommer att vara

en kinesisk ghoul

(om jag minns korrekt).

Vart har du läst det? Om du nu kommer ihåg.

Stod i något nummer av

PC Gamer

för ett tag sen (om jag minns korrekt).

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol: .. Skärpning för fan.

@Agent.

http://nukem.se/pc/forsta-infon-fran-fallo...ew-vegas-lackt/

- One background story is shown, Chinese Agent. The background story takes place before the bombs fell. The player is part of a team of Crimson Dragoons infilitrating Hoover Dam. You manage to sneak through the Americans' defenses, set explosives, and head to an extraction point, but your escape is cut off by American soldiers in Power Armor. The player and other survivors of the Crimson Dragoons take refuge in a cave in the canyons, where they commit hari kari with cyanide capsules. The player about to do the same when the bombs fall. The background story ends an indeterminate time later, when the player exits the cave, removes his helmet, and sees his ghoulish reflection in the waters of the Colorado River.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...