Jump to content

Fallout: New Vegas


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Lite information om vapen.

  • Ballistic Fist: "It's essentially a tiny shotgun grafted onto a gauntlet." If you have nothing else on you, this should work great.
  • Euclid's C-Finder: Liberty dubs this as "the single coolest weapon effect in the game". What is it? It's a "space-based mega-weapon" with its own quest line.
  • Spears: This one will be available for Melee fighters. With the new ability to throw weapons, you can aim, throw the spear and "literally pin limbs to the walls, with or without the victim".
  • Light Machine Gun: high rate of fire - check! This should erase all your worries regarding your enemies in a jiffy.

Spjut var en kul nyhet.happy_1182248_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Störigt.

Ska maila utvecklarna och skriva att jag är deras största fan. Att jag älskar spelet och att jag hade blivit SJUKT glas om jag hade kunnat få en kopia på spelet redan nu.

Ibland har man tur när man skriver sådana där fan-brev.

För de får absolut inte tiotusentals såna mail varje dag och mer eller mindre slänger i dem i papperskorgen innan de ens har läst det. Absoluuut inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Det kan ju vara så att spelet blir finslipat några dagar innan deadlinen men releasedatumet är detsamma så dom paketerar och skickar ut kanske 1-2 dagar innan!

Minns att det var så med Fuel, en klasskompis köpte det 2 dagar innan releasedatumet om jag inte minns helt fel, han var helt in i bomben dödslycklig för det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta med Factions ska man kunna joina nån av dem eller?

Man ska ju tydligen kunna välja sida säger ju snubben i filmen, så jag antar det. Med tanke på hur många olika factions man kunde joina i FO3 så tror jag nog att man kommer kunna gå med i rätt många grupperingar.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg knappt inga factions i FO3 man kunde gå med i typ.

Nu kanske jag blandar ihop lite med Oblivion (som ju hade en hel del factions man kunde gå med i). Men de factions jag kommer ihåg från FO3 är Brotherhood of Steel, The Family,

(vampyrerna)

, Littlehorn and Associates

(de onda som betalar dig för alla öron du tar med dig till deras HQ)

, Regulators, Reilly's Rangers, och eventuellt Republic of Dave.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...