Jump to content

Coca-Cola eller Coca-Cola Light?


kicken
 Share

Favoriten?  

91 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Egentligen helt meningslös tråd, men jag är bara nyfiken. När ni får välja mellan Cola eller Cola Light? Vilken är godare enligt er? Kvittar finns inte som alternativ - you must choose one.

Jag själv tar Coca-Cola Light framför Coca-Cola alla dagar i veckan. Jag vet inte vad som fått mig att göra det, men jag ogillar helt enkelt smaken på vanlig Coca-Cola. Visst, den går att dricka, men när man druckit Light så pass länge som jag gjort (flera år) så känner man verkligen av sockret i vanlig Coca-Cola och konsisten känns väldigt annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Orginalet såklart. Blir dock aldrig cola längre för min del. För mycket socker. Fun Light på vardagarna på jobbet och öl på helgerna är vad som rinner ner i denna kistan nu för tiden. Colan kommer bara fram om det är att käka ute och man måste köra. Annars är det stor stark som gäller, oavsätt dag.

V: Coca-Cola.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...