Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

WoooW hoppas man kan fixa sin egen char som man kunde i R6 Vegas 2. Ser ganska grymt ut imo hoppas detta blir lika bra som CoD 4 vart och CoD 5.

Tycker cod4 är riktigt illa. visst det helt kul att spela och så men det finns ingen realism i det.

Men det är väl vad Cod handlar om, göra spel som säljer bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Realism gör inte ett spel bättre per automatik.

Den andra meningen är oförståelig.

enligt mig så ska krigsspel vara realistiska arnars får det vara. men det är väl en smaksak!

Det jag menade var att call of duty är så stort och känt så vad dom än gör så kommer folk köpa det. tror jag. D:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen är uppe sedan en halvtimme sedan eller någonting sådant.

http://www.youtube.com/watch?v=FMSS12iY1X0

Lite lamt enligt mig att det enda som är exklusivt för Prestige Edition är ett par nightvisionglasögon. Skitfränt, det måste jag säga. När han berättade om dem så var jag verkligen... Stunned. Satt med munnen öppen. Men seriöst. Det ENDA vi får i Prestige Edition är ett par sådanna som man säkerligen aldrig kommer att behöva använda. De är nog mest för att man ska använda dem en gång, sedan sätta dem på Soapskulpturen och ha dem for show, så att säga. Sedan kanske låta andra testa på natten någon gång. Men åter igen. Otroligt onödigt enligt mig, med tanke på att det säkert kommer kosta nästan dubbelt så mycket som Hardened Edition, som man får med i Prestige. Come on!

Lame enligt mig.

Jag kommer mest troligt att köpa Hardened Edition, om inte Prestige Edition visar sig ha ett rätt bra pris trots allt. Vilket jag är ytterst tveksam till. Känns som om det kommer att ligga på 1800/2000kr det här. Bleh som fan. Överdriver jag, eller hur mycket kostar ett par nightvision googles?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

enligt mig så ska krigsspel vara realistiska arnars får det vara. men det är väl en smaksak!

Det jag menade var att call of duty är så stort och känt så vad dom än gör så kommer folk köpa det. tror jag. D:

Visst är det stort och känt men folk kommer först och främst köpa MW2 för att de tidigare titlar IW gjort har varit helt fantastiska. Infintiy Ward har gjort några av de bästa actionspelen någonsin, Call of Duty 2 och Call of Duty 4. Det är väldigt lite som tyder på att de kommer misslyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... om de är riktiga dvs. De lär ju knappast vara några riktigt bra, 100% äkta super NVGs, men de lär ju ändå kosta runt 1000kr. Och om dom kostar 1200 som Halo och GTA IV CE kostade när dem kom ut så lär väl NVG'sen vara så plastiga och dåliga, så att det nästan är löjligt.

Om det dock är så som folk tror att det kommer att kosta runt $80 (750kr, fast de betalar normalt bara 475kr för ett vanligt spel också ($60) så det lär väl kosta 850 eller någonting i den stilen.) Och om då spelet kostar 600kr och CE (Hardened Edition) kostar 750kr så blir det ett svårt val för mig. Men jag tror nog att det bara blir Hardened. Känns fortfarande alldeles för overkill och onödigt då det bara är dom där dåliga NVGsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen är uppe sedan en halvtimme sedan eller någonting sådant.

http://www.youtube.com/watch?v=FMSS12iY1X0

Lite lamt enligt mig att det enda som är exklusivt för Prestige Edition är ett par nightvisionglasögon. Skitfränt, det måste jag säga. När han berättade om dem så var jag verkligen... Stunned. Satt med munnen öppen. Men seriöst. Det ENDA vi får i Prestige Edition är ett par sådanna som man säkerligen aldrig kommer att behöva använda. De är nog mest för att man ska använda dem en gång, sedan sätta dem på Soapskulpturen och ha dem for show, så att säga. Sedan kanske låta andra testa på natten någon gång. Men åter igen. Otroligt onödigt enligt mig, med tanke på att det säkert kommer kosta nästan dubbelt så mycket som Hardened Edition, som man får med i Prestige. Come on!

Lame enligt mig.

Jag kommer mest troligt att köpa Hardened Edition, om inte Prestige Edition visar sig ha ett rätt bra pris trots allt. Vilket jag är ytterst tveksam till. Känns som om det kommer att ligga på 1800/2000kr det här. Bleh som fan. Överdriver jag, eller hur mycket kostar ett par nightvision googles?

Äh, kul med nightvision goggles. :confused:

------------

Är det snart release dags för XBOX360 eller? Vad är det frågan om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen är uppe sedan en halvtimme sedan eller någonting sådant.

http://www.youtube.com/watch?v=FMSS12iY1X0

Lite lamt enligt mig att det enda som är exklusivt för Prestige Edition är ett par nightvisionglasögon. Skitfränt, det måste jag säga. När han berättade om dem så var jag verkligen... Stunned. Satt med munnen öppen. Men seriöst. Det ENDA vi får i Prestige Edition är ett par sådanna som man säkerligen aldrig kommer att behöva använda. De är nog mest för att man ska använda dem en gång, sedan sätta dem på Soapskulpturen och ha dem for show, så att säga. Sedan kanske låta andra testa på natten någon gång. Men åter igen. Otroligt onödigt enligt mig, med tanke på att det säkert kommer kosta nästan dubbelt så mycket som Hardened Edition, som man får med i Prestige. Come on!

Lame enligt mig.

Jag kommer mest troligt att köpa Hardened Edition, om inte Prestige Edition visar sig ha ett rätt bra pris trots allt. Vilket jag är ytterst tveksam till. Känns som om det kommer att ligga på 1800/2000kr det här. Bleh som fan. Överdriver jag, eller hur mycket kostar ett par nightvision googles?

Jag skulle lätt köpa det där just för NVG

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köper vanliga spelet, tror jag. Hardened edition bjuder inte på någonting förutom en bok jag klarar mig utan. Prestige-edition kan bli hur dyr som helst, runt 2000kr eller nåt, sen att det står MW2 och företagets namn på brillorna verkar ju tyda på att de inte dirkekt är genuina NVGs, liksom. Väntar tills jag vet mer om prestige-edition iallafall, de är ju sjukt balla. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Köper vanliga spelet, tror jag. Hardened edition bjuder inte på någonting förutom en bok jag klarar mig utan. Prestige-edition kan bli hur dyr som helst, runt 2000kr eller nåt, sen att det står MW2 och företagets namn på brillorna verkar ju tyda på att de inte dirkekt är genuina NVGs, liksom. Väntar tills jag vet mer om prestige-edition iallafall, de är ju sjukt balla.:confused:

Precis så tänker jag också, fastän att jag ska köpa Hardened. Antingen så kostar Prestige med NVGsen över eller runt 2000kr och är någorlunda äkta vara, och då är det ju jättecoolt men inte värt det enligt mig, då det BARA kommer att vara en show-offpryl.

Och kostar det runt 1200kr så lär det ju vara urusla falska löjliga barnNVG's.

http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=3145383

http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=3073332

Och då, känns det inte lika lockande. Huvudskulpturen var heller enligt mig inte specellt snygg. Bara plast och grå och så. Visst, det är väl för att dem inte vill spendera för mycket pengar på den då det är NVGs som är i centrum, och som allas ögon kommer att ligga på.

Så, det beror helt på priset. Får vi reda på att dom ligger på runt 1500kr och att det verkligen inte bara är några skitsaker så är det möjligt att jag pungar ut det. Har ju blivit lite galen i collectors/special edition utav saker. Men det känns inte så troligt. Folk gissar på att den kommer att kosta $150, vilket skulle bli 1700 eller någonting i den stilen här. Då tror jag nog att jag skippar.

Möjligtvis senare. Precis som jag gjort med både GTA IV Special Edition och Halo Legendary Edition. Hittar dom billigt några månader efter release och beställer dem och sedan sälja det vanliga spelet.

Oh. Kollar inte twitter tillräckligt ofta. Har sovit. Ursäkta mig.

InfinityWard A to some of your Q's - Prestige Edition suggested retail is $149 & yes, the COD Classic on XBLA & PSN does have full MP (via @fourzerotwo) 13 minutes ago from Tweetie

Så, vi får vänta och se hur bra dessa NVGs är.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...