Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah, spolade bara fram till han tog upp boken och där nämde han bara att den skulle vara med i prestige.

Jo jag vet. Jag var också inne i ett chattrumm med några från IWforumet och frågade och dom sa bestämt att den var med i Hardened. Jag sa "men när han tar ut hardened edition som var innuti prestige edition så ligger ju hardened edition innuti en plastficka med artbooken. Kollar ni på hardened som står på bordet så är det bara steelbooken, ingen plastficka.

Men dom bara tyckte att jag var dum i skallen.

Självklart kan han ju ha tagit ur hardened ur plastfickan, men jag vet inte. Alla däröver verkar så sääker på att den följer med i hardened dock. Och han pekar ju på plastfickan och säger "Hardened edition, so this will only be in the hardened edition, let's open this up and we got the artbook, and this will all / only come in the prestige edition". Han säger ju aldrig att den inte är med i Hardened. Så, den är väldigt oklart komponerad så vi får helt enkelt vänta och se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll med mig om att detta inte KAN stämma!? Sådana där har jag för mig kostar minst 5 papp. Nu vet vi ju inte priset på boxen, men så mycket, betvivlar jag att det skulle komma att kosta...

3:05--->

Jodå det stämmer. "Titta här".

Hardened Edition kostar $80 och följer med i Prestige Edition som kostar $149,99

Med andra ord har vi $59,99 kvar, som då ska vara vara kostnaden för skulpturen av Soaps huvud, NVG'sen och möjligtvis förpackningen, vilket dock är så billigt så att det nog är ovesentligt.

Ok. Let's break it down (what i think):

Huvudet kommer i flera delar, som man själv får sätta ihop. Tre/fyra delar är det. Detta huvud är bara någon slags plast som möjligtvis efter att ha skulpterats kanske behandlats med någonting. Vad kan detta kosta? Well, 5 dollar eller så.

$55,5 kvar för plastNVG'sen då.

Min gissning är att funktionerna för glasögonen ligger på runt $20. Alltså alla delar som behövs för att de ska fungera. Alltså inte mycket bättre än några barnleksaksNVG's du kan köpa på Barnens Hus eller Toys R Us.

Jag skulle tro att pengarna mest troligt rasar på att designa glasögonen så att dom ser ut som dom ser ut, och att sätta ihop allting. Produktions-kostnaden + plastkostnaden kostar alltså säkert $30.

Nu har jag möjligtvis helt fel. Men det är så det känns om du frågar mig. Mest troligt så kommer dom ju hur som helst inte att vara bra.

Jag tror då inte att det är värt $60 för ett plasthuvud och ett par plastNVG's.

Artbooken som visas kommer föresten att vara tjockare än vad den är i videon, tack vare att ett fan gjorde ett videosvar till den där videon och klagade på delvis glasögonen, att ingen kommer att använda dom och att dom är billiga, plus att den där artbooken såg alldeles för smal ut. Well, guess what. Robert Bowling från IW själv såg videon, och kommenterade att de biffat upp artbooken med fler sidor och mer info om spelet och hur det skapades. Schysst att dom lyssnar på fansen iaf. Men artbooken följer med i Hardened Edition också, så det är inte lönt att köpa Prestige Edition.

Now, vill du prata mer om detta, gå till Modern Warfare 2-topicen. :confused:

(Från "Tråden du alltid velat fråga saker om wtf whatever")

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
MEN. JAG HADE JU PRECIS TÄNKT POSTA DEN DÄR, BITCH.

Jag kom precis hem från farmor. Kissade nästan på mig när jag såg den. Satan vad snyggt. MPBanorna verkar vara lite mer.. levande. Mer effekter och skit. T.ex brandposten tänker jag på. Helt sjukt snyggt. Kan inte vänta på mer info. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar ens om det där med vapen assist saken kommer vara lyckat menar hur kul är det just att nån får 11 kills utan att dö sen spammar bara det där vapnet? Så undrar hur kul det är att springa där sen nån som har 11 kills och börjar spamma det där vapnet för att få lätta kills.

Kommer detta vara nån tidsgräns eller kommer det vara som i CoD 4 när man körde MP när dom spammar dessa helikoptrar som man får spränga med RPG eller nåt vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar ens om det där med vapen assist saken kommer vara lyckat menar hur kul är det just att nån får 11 kills utan att dö sen spammar bara det där vapnet? Så undrar hur kul det är att springa där sen nån som har 11 kills och börjar spamma det där vapnet för att få lätta kills.

Kommer detta vara nån tidsgräns eller kommer det vara som i CoD 4 när man körde MP när dom spammar dessa helikoptrar som man får spränga med RPG eller nåt vapen.

Helikoptern var bara inne i 30 sekunder :) Samma sak här tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...