Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men lol, det är ju mission failed. Ganska uppenbart. Speciellt om man tittar på den längre versionen av gameplay från gametrailers som jag länkade till.

Om det är mission failed eller inte spelar ingen roll, det är fortfarande en spoiler.. :confused:

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker mest på att man kanske inte vill veta exakt vad som händer, även om det är när man misslyckas.

Rätt dåligt ändå. Det är väldigt uppenbart och ni har själv sett det om ni sett trailern och gameplayet. Men whatever. Spoilertaggade där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Skrivet (redigerad)
Tänkte inte på det igår, men det står ju Call of Duty. Så dom tyckte det var tomt utan det eller? :(

Det var därför jag "var :D", men jag vet inte. Det måste inte vara den sista designen (det finns ingen esbr rating) så dom har väl möjlighet att ändra designen innan de slänger på dem.

Och, varför Call Of Duty är där, är nog för att Activision kände att marknadsföringsmässigt, så skulle nog namnet behövas på lådan. Eller någonting sådant. Så att folk förstår att det är Call Of Duty, som det faktiskt är på ett sätt.

Unboxingvideo av "Prestige Edition" (Collectors Edition) kommer i helgen förresten. :P Ska bli spännnde att se vad som följer med.

Det är mycket möjligt att det blir Prestige Edition jag köper.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var därför jag "var :D", men jag vet inte. Det måste inte vara den sista designen (det finns ingen esbr rating) så dom har väl möjlighet att ändra designen innan de slänger på dem.

Och, varför Call Of Duty är där, är nog för att Activision kände att marknadsföringsmässigt, så skulle nog namnet behövas på lådan. Eller någonting sådant. Så att folk förstår att det är Call Of Duty, som det faktiskt är på ett sätt.

Unboxingvideo av "Prestige Edition" (Collectors Edition) kommer i helgen förresten. :( Ska bli spännnde att se vad som följer med.

Det är mycket möjligt att det blir Prestige Edition jag köper.

By the way, är det Washington Capitol jag skådar i bakgrunden? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

By the way, är det Washington Capitol jag skådar i bakgrunden? :D

Mjo det har varit lite spekulationer om det på IWforumen.

Tydligen så finns det någon liknande byggnad i England också.

Vore ju förresten också ganska coolt om någon (påhittad, i guess) president skulle vara ett offer för Makarov (terrorist-överhuvudet som är antagonisten i MW2) och vi fick spela i The White House. Kanske dom gör någonting liknande med Washington Capitol, eller så är det byggnaden i england. Soap kommer ju tydligen därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...