Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

Om jag läste rätt så skulle det komma en men det var inte omöjligt såfall skulle det komma en Closed Beta.

???

De har inga planer på en öppen MPBeta ännu. Om de senare känner att det behövs så har dom möjligheten. Men just nu är det ingenting de tänker på. De kommer att ha en intern beta för anställda på Activison / Infinity Ward och lite annat känt folk från spelindustrin (journalister etc. antagligen) , vilket troligtvis borde räcka. De som dessutom tror att en öppen beta Behövs för att de annars inte kommer att hitta alla glitches etc. och att spelet kommer att bli sämre pga. att det inte är någon beta kan skita på sig. Multiplayer är IW's första och högsta fokus, och de tänker inte släppa spelet om det inte fungerar och är bra, och är någonting de alla är nöjda med.

Dessutom så skulle det stjäla värdefull tid att förbereda och hålla i en öppen beta mitt i dessa hektiska tider de nu har.

Nej, som det ser ut nu så tror jag inte att det kommer att bli någon beta. Men jag tycker inte att det är så farligt.

Lite källor och bara officiellt; här det Robert skrev som svar till de falska rykten som gick omkring om att en MPbeta var någonting IW och Activision med all säkerhet bestämt att det inte skulle komma:

http://www.fourzerotwo.com/2009/08/19/fina...w2-beta-rumors/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

???

De har inga planer på en öppen MPBeta ännu. Om de senare känner att det behövs så har dom möjligheten. Men just nu är det ingenting de tänker på. De kommer att ha en intern beta för anställda på Activison / Infinity Ward och lite annat känt folk från spelindustrin (journalister etc. antagligen) , vilket troligtvis borde räcka. De som dessutom tror att en öppen beta Behövs för att de annars inte kommer att hitta alla glitches etc. och att spelet kommer att bli sämre pga. att det inte är någon beta kan skita på sig. Multiplayer är IW's första och högsta fokus, och de tänker inte släppa spelet om det inte fungerar och är bra, och är någonting de alla är nöjda med.

Dessutom så skulle det stjäla värdefull tid att förbereda och hålla i en öppen beta mitt i dessa hektiska tider de nu har.

Nej, som det ser ut nu så tror jag inte att det kommer att bli någon beta. Men jag tycker inte att det är så farligt.

Lite källor och bara officiellt; här det Robert skrev som svar till de falska rykten som gick omkring om att en MPbeta var någonting IW och Activision med all säkerhet bestämt att det inte skulle komma:

<a href="http://www.fourzerotwo.com/2009/08/19/final-Håller med till 100%!-on-mw2-beta-rumors/" target="_blank">http://www.fourzerotwo.com/2009/08/19/fina...w2-beta-rumors/</a>

Länken funkar inte :/. Men där ser man

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Randomly möjligt att dual-weilda andrahandsvapen i MW2 (pistoler, alltså, via pick ups).

I was presenting a singleplayer mission at the GameCrazy show this morning on stage and happened to walk over a body that had Akimbo (dual wield side arm), therefore the icon for the weapon popped up on screen and the room went crazy with chants demanding I pick it up and use it.

So I did.

Happened to be dual Deagles. Now to calm some initial fears of "OMG! Overpowered!". Akimbo is limited and balanced, just like EVERYTHING in the game. It's limited to sidearms, harder to aim than standard and you can't go ADS (aim down sights) since you have a weapon in each hand; Among other balancing techniques, so don't freak out before you see it in action.

Och en nyhet från IGN:

http://xbox360.ign.com/articles/101/1017882p1.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wooow. Sjukt underbart. Ser grymt kul ut. Killstreak på 4 också? Predator missile också. Oh god. Älskar slutet utav alla trailers de verkar "go for"... En utägning av Fourzerotwo.

Capture the flag-läget verkar grymt. Och banorna verkar skitbra. Wowo.

Detta kommer bli bara så bäst. Jag har inte varit såhär peppad på ett spel sedan jag var.. 10 år eller något.

Edit:

Kommentar på youtube:

"... if you look very very closely... you will see that this game will be FUCKING AMAZING"

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Läste på Gamereactor att det kommer att kunna använda silencer på snipers.... hur fan kan dom tro att det är en bra idee? silencer + uav jammer = osynlig!

som om det inte var jobbigt nog med alla jävla snipers i CoD4, nu kommer typ varända jävel att campa med ljudlös sniper! dom säger att man kommer att kunna kontra allt, men hur ska man kunna kontra en sniper som är osynlig(på kartan iaf)?

sjukt besviken på IW just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste på Gamereactor att det kommer att kunna använda silencer på snipers.... hur fan kan dom tro att det är en bra idee? silencer + uav jammer = osynlig!

som om det inte var jobbigt nog med alla jävla snipers i CoD4, nu kommer typ varända jävel att campa med ljudlös sniper! dom säger att man kommer att kunna kontra allt, men hur ska man kunna kontra en sniper som är osynlig(på kartan iaf)?

sjukt besviken på IW just nu...

Jag tycker det är awesome. Älskar verkligen att vara sniper och gömd. Förstår inte varför dom inte hade med det i första.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kommer absolut säkerligen att ha balanserat det skitbra. De skulle aldrig ha lagt till det annars.

Och om inte annat så kan du ju själv vara en sniper med silencer, så slipper du gå omkring och svära och hata dem andra som använder det.

Man ska föregå med gott exempel, fick jag då höra av mina föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...