Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 5 months later...

Först och främst ber jag om ursäkt för bumpen.

Sedan går jag raskt vidare till vad jag tänkte säga i det här inlägget. Jag har i alla fall börjat tröttna lite på Black Ops, så jag funderade på om det inte var dags att skaffa sig MW2 som jag hört så mycket om, och som är det enda spelet i serien jag saknar. Så, ja. Nu tänker jag skaffa MW2, men jag har lite svårt att bestämma mig för om jag ska skaffa det till PC eller till PS3.

Jag har grubblat lite och kommit fram till att min enda anledning till att skaffa det till PC är ifall jag har någon att spela med. Så jag tänkte helt enkelt höra om det finns någon som fortfarande spelar MW2, eller helt plötsligt blev sugen på att spela MW2 igen, eller kanske till och med skaffa spelet och lira lite MP med mig.

Om inte så skaffar jag det bara till PS3 då jag av någon anledning tycker det är roligare att spela på konsol när man lirar ensam. :P

Så... Någon som känner sig sugen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan installera det igen till PC bara för att lira med Simpa. :>

Hehe det duger gott åt mig. Har du mic? För, ehm. Det är askul att kunna sitta och tjata med någon samtidigt som man spelar, jag pratar inte så jättemycket taktik. Jag babblar mest om annat och använder shout outs lite nu och då. :P

Någon annan som blir sugen på att haka på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe det duger gott åt mig. Har du mic? För, ehm. Det är askul att kunna sitta och tjata med någon samtidigt som man spelar, jag pratar inte så jättemycket taktik. Jag babblar mest om annat och använder shout outs lite nu och då. :P

Någon annan som blir sugen på att haka på?

Klart jag har mic!

Då är vi på samma nivå då.

Snackar mest om random saker och kör inte direkt på taktiker. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe det duger gott åt mig. Har du mic? För, ehm. Det är askul att kunna sitta och tjata med någon samtidigt som man spelar, jag pratar inte så jättemycket taktik. Jag babblar mest om annat och använder shout outs lite nu och då. :P

Någon annan som blir sugen på att haka på?

*Hakar på*

Har inte mic,går det bra ändå?

Redigerad av rasmus899
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

När jag kommer in i spelet tar det väldigt lång tid innan jag hittar en server. Jag väljer game mode och väntar, men spelet verkar inte leta efter servers över huvud taget. Efter en ganska lång stund, kanske 5 minuter, hittar den en server och allt fungerar normalt. När jag har varit inne på en server fungerar allt bra sedan. Det är alltså bara den första matchen som tar lång tid att hitta. Jag spelar på PC och har varit med om detta på flera olika datorer.

Någon som har en aning om vad detta beror på?

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag kommer in i spelet tar det väldigt lång tid innan jag hittar en server. Jag väljer game mode och väntar, men spelet verkar inte leta efter servers över huvud taget. Efter en ganska lång stund, kanske 5 minuter, hittar den en server och allt fungerar normalt. När jag har varit inne på en server fungerar allt bra sedan. Det är alltså bara den första matchen som tar lång tid att hitta. Jag spelar på PC och har varit med om detta på flera olika datorer.

Någon som har en aning om vad detta beror på?

Både jag och min polare får samma sak, ingen aning om varför, kan dock vara riktigt segt ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både jag och min polare får samma sak, ingen aning om varför, kan dock vara riktigt segt ibland.

Ja, det är speciellt tråkigt om man bara vill in och spela en match snabbt för att man ska göra något annat sedan.Har varit såhär ganska länge, och jag har aldrig hittat någon lösning...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...