Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Treyarch har inte gjort ett bra Call of Duty sedan trean. Och det var rätt mediokert.

Jag gillade faktiskt World at War även om de varit ganska sparsamma med nyheter. Jag förstår inte riktigt varför så många tycker att det är så dåligt, är det just p.g.a. spelet är så lite uppdaterat sedan CoD 4 eller är det något annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon av er som köpt Stimulus Package? Vad jag förstått är det i stort sett Mosh Pit på endast de nya mapsen, vilket ju verkar helt värdelöst? Vad tycker ni?

Nej jag har inte köpt det. Det är alldeles för dyrt. När det (vilket det troligtvis blir någon gång) blir Deal Of The Week, och kostar 800/1000msp så Kanske jag köper det. Lika bra att slå till då, med tanke på att det säkert aldrig kommer att prissänkas.

Och ja det är bara Mosh Pit. Om IW kommer att finnas kvar och fortsätta göra Modern Warfare-serien efter nästa map pack så måste de lära sig att göra ett bättre lobbysystem och ge oss fler valmöjligheter för vilka speltyper vi vill spela. I WaW lyckades treyarch med detta. De hade "Core" vilket innehöll TDM, DM, War, Capture the flag etc, "Hardcore" vilket innehöll många spellägen i en hardcoreversion och så när map packsen kom så fick de alla var sin grupp, där man inuti kunde välja vilken speltyp man ville spela. Iaf så vitt jag kommer ihåg. Någonting sånt borde de göra till nästa Modern Warfare, eller ännu bättre, nästa map pack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lirat CoD större delen av dagen och fått två nukes på Underpass med Barret 50 Cal. :teehee: Jag har dock kommit in på Karachi typ 10 gånger och Estate/Wasteland kanske 2 gånger tillsammans på flera timmar. Karachi är nog dessutom den map jag gillar minst, så det var ju inte så nice.

Edit: Ny max killstreak är 39!

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Haha, var det inte bara några dagar sedan någon från Activision annonserade att nästa MW2 map pack skulle släppas emot slutet av sommaren?

Well, looks like the shutdown of Infinity Ward isn't far away:

Fourzerotwo Modern Warfare 2 Resurgence Package hits June 3rd on #xboxlive and brings with it 5 new maps to #MW2 multiplayer! I'll send details your way

13 minutes ago via Twitterrific

Dom gör väl ett snabbt rush-jobb och skapar några fjuttiga banor (säkert bara 1 eller två nya den här gången, och resten CoD 4-banor) innan dem läggs ner.

Edit: http://majornelson.com/archive/2010/05/13/...ce-package.aspx

Av någon anledning så känner jag mig mer "hypad" av detta. Lyssnar på intervjun as we speak även fast även detta kostar 1200 så känns det här mappacket mycket mer spännande. Även om jag älskar Overgrown så känns Vacant och Strike roligare att få tillbaka.

Carnival och Fuel och Trailerpark låter mycket spännande. Mycket roligare än alla banor i Stimulus Package.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom in på en hackad server och blev level 70 för typ tredje gången, så nu fick det vara nog. Jag har resetat allt, 0 kills, 0 deaths, 0 speltimmar, 0 challanges, titles, emblems och allt skit. Känns både surt och skönt. Det värsta är väl att jag förlorar min 39 kill streak och mina 7 nukes som jag kämpat för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Samma här.. Efter att ha fått 5 nukes nu på en vecka är jag sugen på en till! LÅT MIG SPEEELA!

Nukes är sjukt beroendeframkallande. ;o När man fått några måste man klara alla challanges och få det där emblemet! Jag har fått 9 nukes totalt tror jag, men har börjat om efter att ha kommit in på hackade servrar och har inte orkat försökt igen, så nu har jag bara 1.. Vilken jag dock använde för att klara någon intimidation challange. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...