Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag drömde om det kommande mappacket inatt. Lol. Kommer inte ihåg så mycket alls dock. När jag tänker efter så är det enda jag kommer ihåg att det var Fourzerotwo som annonserat det i en nyhetspost på IWs hemsida och på twitter och att det stog någonting om zombies. "Lol, oväntat, men asnice" tänkte jag... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Prestigade precis igen. Andra gången nu. Alltid kul att börja om och använda nya vapen som man inte spelat så mycket med innan, och prestige challanges resetas inte heller, utan man kan fortsätta efter man prestigat. Eller de man redan är klar med resetas så att man kan göra dem igen, vilket är najs. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prestigade precis igen. Andra gången nu. Alltid kul att börja om och använda nya vapen som man inte spelat så mycket med innan, och prestige challanges resetas inte heller, utan man kan fortsätta efter man prestigat. Eller de man redan är klar med resetas så att man kan göra dem igen, vilket är najs. :)

Är det inte bara vissa Prestige Challenges som resetas? :)

Har för mig att när jag fick 1000kills med Chopper Gunner så stod det Done på efter att jag prestigeat igen. Tror det bara är typ Knife, flash & stun challenges som resetas. :)

Har de inte fixat F2000? Har för mig att en kompis sa att de hade fixat till rekylen på den, kmr ihåg när jag skulle göra mastery på den. Var ju helt omöjligt att haxxa på långa avstånd. :P

Men som någon skrev UMP<3 Most overpowered weapon in the game (IMO). Något som är kul att det gör näst mest skada på hela spelet om man inte räknar med Snipers, tror det gör 40-40 skada eller om det var 45-45. Vilket betyder att skadan påverkas inte av range som andra vapen gör så på med silencer på skiten så ser dom dig inte på UAV och du 2 shottar dom fortfarnade på avstånd med Stopping Power! :) Bara Fal som gör mer skada (som någon skrev tidigare har jag för mig) Den gjorde 55 skada med stopping power i bröstet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte bara vissa Prestige Challenges som resetas? :P

Har för mig att när jag fick 1000kills med Chopper Gunner så stod det Done på efter att jag prestigeat igen. Tror det bara är typ Knife, flash & stun challenges som resetas. :)

Ah, kanske. Jag fick iallafall Stealth någonting resetad också, som jag var klar med innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är sant. Men med perks som Ninja Pro eller till och med Sit Rep där man kan se claymores redan innan man går in i ett rum känns Scrambler Pro inte riktigt värd i vilket fall, tycker jag. Fast då spelar jag mest Domination eller Ground War TDM, så de är väl inte de ultimata lägena för Scrambler heller.

Sit Rep är ju onödig att använda, för att alla använder ju ninja pro. Lika bra att använda scrambler så hinner du iväg istället och du irriterar fienden med radarn istället för att använda en värdelös perk i 95% av fallen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sit Rep är ju onödig att använda, för att alla använder ju ninja pro. Lika bra att använda scrambler så hinner du iväg istället och du irriterar fienden med radarn istället för att använda en värdelös perk i 95% av fallen.

Scrambler är ju värdelös... Den är ju en fördel för dina fiender... Så ser iaf jag den... Börjar det scrambla i radarn så vet man att någon är i närheten och 80% av gångerna kan man enkelt förstå vart de är (i ett hus t.ex.).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sit Rep är ju onödig att använda, för att alla använder ju ninja pro. Lika bra att använda scrambler så hinner du iväg istället och du irriterar fienden med radarn istället för att använda en värdelös perk i 95% av fallen.

Jag syftade snarare på Sit Rep än Sit Rep Pro, då jag jämförde hur användbara perksen var mot claymores. Men ja, Sit Rep är ganska värdelös. Står dock fast vid att Scrambler i de flesta fallen är ganska dålig i jämförelse med t.ex. Ninja Pro. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scrambler är ju värdelös... Den är ju en fördel för dina fiender... Så ser iaf jag den... Börjar det scrambla i radarn så vet man att någon är i närheten och 80% av gångerna kan man enkelt förstå vart de är (i ett hus t.ex.).

Och spelar du med folk du känner så kan du använda dig själv som bete och de andra flankar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sit Rep är ju onödig att använda, för att alla använder ju ninja pro. Lika bra att använda scrambler så hinner du iväg istället och du irriterar fienden med radarn istället för att använda en värdelös perk i 95% av fallen.

Nu har ju jag aldrig haft Sit Rep (liksom palla förstöra 120 equipments utan att boosta...) och min undrar en sak som en polare till mig sa. Han hade hört att om man har den i Pro så hör man dom som har ninja som vanligt (allså som man hör steps utan Sit rep Pro) och alla andra 4x högre. :)

Marathon, Lightweight, Ninja, UMP45 Silenced, G18 Akimbo = PWN! :)

Världens OP klass men jag måste säga att det är lite lame med G18. Dom är ju sjukt jävla OP, nya Models IMO :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har ju jag aldrig haft Sit Rep (liksom palla förstöra 120 equipments utan att boosta...) och min undrar en sak som en polare till mig sa. Han hade hört att om man har den i Pro så hör man dom som har ninja som vanligt (allså som man hör steps utan Sit rep Pro) och alla andra 4x högre. ^_^

Slå din polare, för att han ljuger. Ninja Pro är en direkt counter till sit rep pro. Det blir ingen skillnad, de med ninja pro har fortfarande tysta fotsteg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drömde om det kommande mappacket inatt. Lol. Kommer inte ihåg så mycket alls dock. När jag tänker efter så är det enda jag kommer ihåg att det var Fourzerotwo som annonserat det i en nyhetspost på IWs hemsida och på twitter och att det stog någonting om zombies. "Lol, oväntat, men asnice" tänkte jag... :P

Har googlat runt lite om det här nya mappacket. Kommer det komma zombies till det, för det läste jag ingenting om så jag tänkte om ni har några spekulationer eller vet nåt om det.

Fatta kul och kite:a zombies med Akimbo model ^_^:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag äntligen med i Team Flawless EU Div!

Goa gubbar som äger stenhårt. Min sista dag på tryouten så övertygade vi vem som var bäst :P

Jag fick ett nytt win streak också, 38.

Om 6 ranks kan jag dessutom göra min tredje prestige!

Gratz! :D

Kör med Model på 67<3 Fast dom är nerfade är det fortfarande kul och springa runt med de och döda. Folk blir så himla arga när dom dör av models :D

Vem är högst prestige på forumet då? :D

Stackars mänskor och deras G18-vanföreställningar. :lol: föredrar helt klart Raffica över G18

Håller med , Akimbo raffica är riktigt nice att springa runt med, sen med Steady Aim så når dom sjukt långt och en burst dödar! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...