Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har Commando Pro blivit nerfad? Det känns som att den är sjukt mycket sämre nu.

Edit:

Finns det något forum var man kan hitta klaner att joina?

Tyvärr har min f.d DoDS klan lagt ner pga medelåldern passerat 30+, och gubbarna måste ju hålla koll på sin familj.

Så nu skulle jag vilja spela MW2 med vent och teamwork! Börjar bli allt för less på publics var alla springer som fån.

Om det är så att ni vet en bra UK eller svensk klan som är aktiv så kan ni ju bara länka dit direkt.

Det ska vara till PC!

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker själv att varken Steady Aim eller Sit Rep är speciellt användbara. Själv använder jag helst One Man Army Pro eller Scavanger Pro för att få tillgång till mer ammunition, Stopping Power Pro och Ninja Pro. Använder alltid silencer också om jag inte spelar som sniper. Oftast blir det ACR, men jag är på väg att prestiga igen så det får nog bli M4A1 ett tag framöver. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker själv att varken Steady Aim eller Sit Rep är speciellt användbara. Själv använder jag helst One Man Army Pro eller Scavanger Pro för att få tillgång till mer ammunition, Stopping Power Pro och Ninja Pro. Använder alltid silencer också om jag inte spelar som sniper. Oftast blir det ACR, men jag är på väg att prestiga igen så det får nog bli M4A1 ett tag framöver. :P

Famas:en är också väldigt bra att börja med och den är sjukt enkelt att få mastery i!

Någon här som kommit på nåt bra användnings område för Scrambler än? Enda gången jag körde med den var när jag skulle få den i Pro och då sprang jag runt med shotgun på stadsbanor...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Famas:en är också väldigt bra att börja med och den är sjukt enkelt att få mastery i!

Någon här som kommit på nåt bra användnings område för Scrambler än? Enda gången jag körde med den var när jag skulle få den i Pro och då sprang jag runt med shotgun på stadsbanor...

Famas är också bra, men det har gått mycket sämre med den för mig. Dessutom har jag halvfärdiga prestige-challanges med M4A1 att få 2500 kills och 250 headshots, och vad jag har förstått så reset:as inte dessa när man prestigar igen. Famas är dock skön på längre avstånd. :P

Edit: Och nej, scrambler suger

get

. < (HÖHÖ, see what i did thar?)

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och på tal om vapen, UMP45 is the shit. Speciellt på Hardcore.

I Hardcore är inte FAL att leka med heller, men i vanlig TDM är den dock lika bra som en soppåse. UMP däremot är bra i båda lägen.

Jag kör för tillfället med F2000, ganska svårkontrollerad, bra på nära håll, men inte på långt håll.

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Hardcore är inte FAL att leka med heller, men i vanlig TDM är den dock lika bra som en soppåse. UMP däremot är bra i båda lägen.

Jag kör för tillfället med F2000, ganska svårkontrollerad, bra på nära håll, men inte på långt håll.

True på det. F2000 har jag knappt testat, men diskuterade med en snubbe på vent om den igår. Och han sa väl typ samma sak :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scrambler är bra i samband med cold-blooded på search and destroy. Det gör folk paranoida när de inte kan UAVa eller se dig på mappen när de är nära. Det är inte praktiskt på någon större nivå, men det är en bra mindfuck. Den vanligaste countern är ju givetvis heartbeat, men nästan alla använder ju sig av ninja pro, så det är väldigt få som faktiskt använder heartbeat. imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan även vara bra på t.ex. Highrise om du är i någon av tunnlarna, och fiendelaget är ovanför. Men nja, det känns inte som en perk som är värd att använda mer än om man vill skaffa sig pro med alla perks IMO.

Du underskattar även värdet på scrambler pro. En som är smart med claymores har en definitiv kill med den om den klickar. Scrambler pro countrar det. Den är även bra på Demolition, om du sitter vid en dörröppning vid bomben när ni har plantat, så döljer du även dina teammates på mappen, somewhat.

Det som är sämst med den är att den har en sån liten range, så det är lite som en UAV i sig själv. Men du är definitivt credit till teamet om du har scrambler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du underskattar även värdet på scrambler pro. En som är smart med claymores har en definitiv kill med den om den klickar. Scrambler pro countrar det. Den är även bra på Demolition, om du sitter vid en dörröppning vid bomben när ni har plantat, så döljer du även dina teammates på mappen, somewhat.

Det som är sämst med den är att den har en sån liten range, så det är lite som en UAV i sig själv. Men du är definitivt credit till teamet om du har scrambler.

Jo, det är sant. Men med perks som Ninja Pro eller till och med Sit Rep där man kan se claymores redan innan man går in i ett rum känns Scrambler Pro inte riktigt värd i vilket fall, tycker jag. Fast då spelar jag mest Domination eller Ground War TDM, så de är väl inte de ultimata lägena för Scrambler heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...