Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag har för mig att den sänker dmgn, men den känns pricksäkrare dock.. Äh, kan vara en illusion.

Om jag inte minns fel så sänker ju silencer rangen (länge sen jag spela..) Och ju kortare range du har ju mindre skada gör ditt vapen på avstånd. så i närstrid gör du lika mkt skada med silencer men på lite range så påverkas ditt vapen av den förkortade range --> mindre dmg. :D Jag tkr att vapnet får mindre rekyl så att det blir pricksäkrare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om jag inte minns fel så sänker ju silencer rangen (länge sen jag spela..) Och ju kortare range du har ju mindre skada gör ditt vapen på avstånd. så i närstrid gör du lika mkt skada med silencer men på lite range så påverkas ditt vapen av den förkortade range --> mindre dmg. :D Jag tkr att vapnet får mindre rekyl så att det blir pricksäkrare. :)

Vissa säger att vapnet får mer rekyl, men jag håller med dig om att det känns som att det är mindre. Jag kör nästan alltid med silencer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag inte minns fel så sänker ju silencer rangen (länge sen jag spela..) Och ju kortare range du har ju mindre skada gör ditt vapen på avstånd. så i närstrid gör du lika mkt skada med silencer men på lite range så påverkas ditt vapen av den förkortade range --> mindre dmg. :D Jag tkr att vapnet får mindre rekyl så att det blir pricksäkrare. :)

Vissa säger att vapnet får mer rekyl, men jag håller med dig om att det känns som att det är mindre. Jag kör nästan alltid med silencer. :)

Rekylen sänks, skadan sänks. Du gör t.ex. 35 mindre skada per skott med Intervention med silencer. Om jag minns rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rekylen sänks, skadan sänks. Du gör t.ex. 35 mindre skada per skott med Intervention med silencer. Om jag minns rätt.

Okej, tack. Tycker dock inte att det brukar vara något problem på assault rifles. På snipers märks det däremot mycket mer.

@Danken: Jag hade fall camo på ACR innan min tredje prestige. :D

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag inte minns fel så sänker ju silencer rangen (länge sen jag spela..) Och ju kortare range du har ju mindre skada gör ditt vapen på avstånd. så i närstrid gör du lika mkt skada med silencer men på lite range så påverkas ditt vapen av den förkortade range --> mindre dmg.

Rekylen sänks, skadan sänks. Du gör t.ex. 35 mindre skada per skott med Intervention med silencer. Om jag minns rätt.

Okej, tack. Tycker dock inte att det brukar vara något problem på assault rifles. På snipers märks det däremot mycket mer.

@Danken: Jag hade fall camo på ACR innan min tredje prestige. :D

Som jag skrev tidigare i ThuuG så sänks bara Skadan p.g.a. av den saknade rangen som du får utav förkortade rangen så i närstrid märks ingen skillnad, mid range kan du märka skillnad men på long range märker du enorm skillnad och precis som Mordos skrev så snäks skada med 35dmg med silencer på intervention. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrev tidigare i ThuuG så sänks bara Skadan p.g.a. av den saknade rangen som du får utav förkortade rangen så i närstrid märks ingen skillnad, mid range kan du märka skillnad men på long range märker du enorm skillnad och precis som Mordos skrev så snäks skada med 35dmg med silencer på intervention. :D

Sant, men även på längre avstånd tycker jag att det brukar gå ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...