Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har ett ganska stort problem..

När jag tar M4A1 - Bling pro Holographic Sight + Extended mags får jag bara 45 skott! Är detta medvetet? Väljer jag bara Extended mags får jag fortfarnade bara 45 skott.. Är det något bugg, eller är det fel på mitt spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett ganska stort problem..

När jag tar M4A1 - Bling pro Holographic Sight + Extended mags får jag bara 45 skott! Är detta medvetet? Väljer jag bara Extended mags får jag fortfarnade bara 45 skott.. Är det något bugg, eller är det fel på mitt spel?

Antalet skott är detsamma, men magasinen ökar i storlek så att du kan skjuta fler skott innan du behöver ladda om. Det kanske är svaret på din fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antalet skott är detsamma, men magasinen ökar i storlek så att du kan skjuta fler skott innan du behöver ladda om. Det kanske är svaret på din fråga?

Jo, det är ganska det. Jag har inte tänkt på det. Trodde att jag fick 180 skott. Men det kan nog vara sant det du säger!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är ganska det. Jag har inte tänkt på det. Trodde att jag fick 180 skott. Men det kan nog vara sant det du säger!

Det är ganska användbart. Om du vill ha fler magasin tror jag att det är Scavanger Pro du behöver, men då kan du å andra sidan inte använda bling. Hur som helst är Scavanger en sjukt användbar perk om man lever länge!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marathon PRO + Lightweight PRO + Commando PRO + Striker är ju awesome! Tactical knife är ju också jävligt bra, men jag ville ha lite omväxling medan jag kämpar för att få emblems för Marathon och Lightweight, är nog på ca 76 Miles nu, ska upp till 250. >_<

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marathon PRO + Lightweight PRO + Commando PRO + Striker är ju awesome! Tactical knife är ju också jävligt bra, men jag ville ha lite omväxling medan jag kämpar för att få emblems för Marathon och Lightweight, är nog på ca 76 Miles nu, ska upp till 250. >_<

Personligen föredrar jag SPAS-12an, pga med grip så är den en jävla sniper-shotgun. Om du vill växla om lite mer, ändra Commando till Steady Aim för garanterad död för fienden om du kör striker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen föredrar jag SPAS-12an, pga med grip så är den en jävla sniper-shotgun. Om du vill växla om lite mer, ändra Commando till Steady Aim för garanterad död för fienden om du kör striker.

Sant sant, men jag hade dock kört ganska mycket med SPAS innan, och ville pröva en ny shotgun. Men ska testa att byta till Steady Aim, eftersom jag inte kommer använda kniven så mycket. Bra tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant sant, men jag hade dock kört ganska mycket med SPAS innan, och ville pröva en ny shotgun. Men ska testa att byta till Steady Aim, eftersom jag inte kommer använda kniven så mycket. Bra tips.

En annan sak man kan göra, är att byta ut lightweight (eller om du skulle få in den challengen också) är att byta ut den mot hardline för snabba kills med t.ex. harriers.

Och nu till en fråga istället. Är jag den enda som tycker att Stopping Power på assault rifles är oftast onödigt? Den enda assault riflen som faktiskt BEHÖVER är M16, pga. fall-out skadan som händer på längre håll. Och kanske ACR, beroende på hur bra man är på att sikta headshots. Oftast så brukar jag ha endast Hardline eller Cold-blooded. Det är rätt användbart att kunna röra sig, även om en harrier är uppe i luften.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och nu till en fråga istället. Är jag den enda som tycker att Stopping Power på assault rifles är oftast onödigt? Den enda assault riflen som faktiskt BEHÖVER är M16, pga. fall-out skadan som händer på längre håll. Och kanske ACR, beroende på hur bra man är på att sikta headshots. Oftast så brukar jag ha endast Hardline eller Cold-blooded. Det är rätt användbart att kunna röra sig, även om en harrier är uppe i luften.

Ibland tycker jag att det behövs, och ibland går det bra utan. Brukar använda antingen Stopping Power eller Hardline och köra med M4A1 eller ACR. Båda är väl ganska svaga vapen egentligen så Stopping Power kan vara ganska bra att ha ändå. På t.ex. SCAR-H skulle jag däremot hellre använda typ Hardline.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, jag fick All Pro samtidigt som jag fick min första (och enda tror jag...) collateral med sniper! 2 headshots med en kula. :naughty:

@assburger: Paketet är bara tidsexklusivt vad jag förstått, vilket betyder att det även kommer till PC och PS3 i framtiden.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...