Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

Ibland tycker jag att det behövs, och ibland går det bra utan. Brukar använda antingen Stopping Power eller Hardline och köra med M4A1 eller ACR. Båda är väl ganska svaga vapen egentligen så Stopping Power kan vara ganska bra att ha ändå. På t.ex. SCAR-H skulle jag däremot hellre använda typ Hardline.

Tycker inte det behövs på M4:an men på typ ACR, M16 & Famas är Stopping Power ett måste imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker inte det behövs på M4:an men på typ ACR, M16 & Famas är Stopping Power ett måste imo.

FAMAS har rätt hög bas-skada. Gånger 3. Och den har längre range än M16, så det behövs inte på FAMAS. ACR är dock ett måste - såvida du inte är bra på att sätta headshots.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixade också nuke precis. Domination på Quarry. Hade väntat mig Wasteland eller Estate. :P

Jo fast det känns ju som om Domination kan hjälpa lite i nuke-huntingen, så man i det spelläget alltid vet på ett ungefär vart man kan förvänta sig att folk är och/eller vilka vägar de tar och kommer ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo fast det känns ju som om Domination kan hjälpa lite i nuke-huntingen, så man i det spelläget alltid vet på ett ungefär vart man kan förvänta sig att folk är och/eller vilka vägar de tar och kommer ifrån.

Att det skulle bli Domination var det ingen tvivel om eftersom jag nästan enbart spelar Domination eller Ground War. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud vad fuskare man hittar överallt nu för tiden.. har sett minst 10 pers idag med aimbot..

Är kanske en fuskare på var fjärde Ground War match för mig. Har dock inte stört mig så jättemycket på det då jag brukar gå ur direkt, men det jag stör mig på är när man kommer in på samma server igen typ fyra gånger i rad eftersom man inte kan välja. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är kanske en fuskare på var fjärde Ground War match för mig. Har dock inte stört mig så jättemycket på det då jag brukar gå ur direkt, men det jag stör mig på är när man kommer in på samma server igen typ fyra gånger i rad eftersom man inte kan välja. :whistling:

Jo, och dessa som använder hacks som host (så man kan skjuta utan att ladda om osv) sjukt störande med såna idioter..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...