Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

Hmm, var/är

Ghost

och

Gaz samma person

eller är det bara otroligt likadana

röster

?

Det vet väl säkerligen bara någon story-writer högt uppe i Infinity Ward, eller de som jobbar där... Men de har samma röstskådespelare, ja. Finns inget bevis för att de i spelen / spelens story är samma person. Det kanske bevisas i serie-tidningen om Ghost, eller i Modern Warfare 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

" Försändelsen har kommit till Postens serviceställe"

=D =D =D

Väntar på att få AVI-sms sen drar jag ner och hämtar paket med nytt moderkort, montera ihop datorn och sen blir de att liiiira!

Hoppas jag inte behöver installera om windows bara :P

Då antar jag att du har det till PC.

Lägg till mig på Steam! Ylex är ID

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen inte... Shepard

dödade dig (Roach) och Ghost för att han ville ta åt sig äran för hela kriget. Price och Soap får såklart reda på detta och de börjar då jaga Shepard och ska döda honom och se till att historian skrivs som den ska (alltså det som hänt på riktigt, inte det Shepard ljuger ihop).

Han vet / får reda på att dom vet det och eftersom att han sitter i en så pass hög position så får han folk att tro på honom när han säger att det var Price och Soap som dödade dem och att det var dem som startade kriget och allting...

Därför jagas man i slutet av både SAS och TF141, om jag inte har helt fel. Och så kommer Nikolai och hämtar "er" i slutet och ska då hjälpa att gömma er en några veckor/någon månad/några år/whatever

Okej, men vad hände med själva kriget, eller det får man inte veta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men vad hände med själva kriget, eller det får man inte veta?

Slutet var väl ganska öppet,

man fick till exempel aldrig veta vad som hände med Makarov sedan.. Eller har jag fel? (Egentligen inte så mycket spoiler kanske, men det var väl lika bra.)

Jag tror att de lämnade lite åt ett Modern Warfare 3. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutet var väl ganska öppet,

man fick till exempel aldrig veta vad som hände med Makarov sedan.. Eller har jag fel? (Egentligen inte så mycket spoiler kanske, men det var väl lika bra.)

Jag tror att de lämnade lite åt ett Modern Warfare 3. :P

Det var ett tag sen jag spelade, men

var det inte så att man "blev vän" md Makarov?

Han tipsade ju en om var man kan hitta Shepard.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ett tag sen jag spelade, men

var det inte så att man "blev vän" md Makarov?

Han tipsade ju en om var man kan hitta Shepard.

Verkligen?

Är det inte Captain Price du tänker på nu? Jag har svårt att tänka mig att man blev vän med Makarov, och dessutom sköt väl både ryssarna och amerikanerna på en hela slutet av spelet?

:P (Captain Price är personen man hittar i ett fängelse/fort/whatever i ett uppdrag om du inte visste.)

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar lite otroligt att USA skulle låta Ryssland vara efter en sådan attack, trots att Ryssland aldrig fick reda på att det var makarov och hans män som egentligen var skyldiga för de civila på flygplatsen. "When do we land in Moscow?" sa ju någon av soldaterna efter att Washington var säkrat... men, jaja, det vet man förstås inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga som gäller både MW1 och MW2. Kan man lira multiplayermatcher mot AI-bots som i tex 007: Nightfire? Så att man tränar upp sig och lär sig banorna mm?

>_PC_<

I MW1 kan du säkert hitta en server för just ändamålet, med massa botar och så. Att den kommer vara befolkad av andra riktiga spelare är någonting du får räkna med.

MW2 suger, höh. Där måste du hitta en piratad server för att få möjligheten att lira med bots.

Inget av det här är möjligt offline.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...