Jump to content

Max Payne 3


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Grabbar, grabbar, grabbar. Vad talar för att Brasiliens ghetto inte kan vara mörkt och deppigt? Max lär inte gå hand i hand med skurkarna på en solig strand och känna sanden mellan tårna. Jag tycker att ni dömer ut spelet lite för tidigt, det har trots allt potential.

Nae, men sol är inte deppigt. Sol indikerar på glädje om vi ska jämföra med New Yorks regnande nätter, där man bara kan se hus, bilar och urban så långt ögat kan nå. Okej, Central Park, men det gills inte.

Sluta vara så negativa nu grabbar, har Rockstar någonsin gjort oss besvikna?

Detta kommer bli skitbra, och ni bör inte vara för hårda på bedömningen än, vi vet i princip ingenting än.

När en ny utvecklare tar över från en tidigare, som gjort två kanonspel, är det våran PLIKT som konsumenter att granska och kritisera varenda pixel av det kommande spelet.

Jag låter spelet ändra min attityd när det kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Blev riktigt besviken när jag såg bilderna. Vad är det här för skit? Det ser ju inte alls ut som Max Payne.

Såhär blir det när hyperspralliga amerikanska kokainister gör sånt som ska göras av molokna finnar.

Jag håller med, det där är inte Max Payne! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Den tredje bilden ser ut att komma från ett tre-fyra år gammalt spel, rent grafikmässigt sett alltså. Ska bli intressant att se vad det blir av det här.

Personligen skulle jag skita blankt i om det såg ut som ett PsOne spel, bara det hade den där underbara, kalla och mörka designen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller flashbacks någon gång under storyn, vem vet. Jag tycker att det ser ut som att vi får följa honom under minst tre olika perioder - när han blir utjagad från New York, när han börjar jobba i Rio och till slut som smärtstilleberoende vrak i Rio.

Personligen tycker jag att det ser mycket intressant ut, men då är jag inte så fanatiskt förtjust i de tidigare Max Payne-spelen (ja, de är bra spel, men med relativt generisk story och huvudperson) som en del andra. Jag undrar dock lite över hur linjärt spelet kommer att vara (som i korridorskjutare) - mig veterligen har Rockstar aldrig gjort något dylikt (rätta mig om jag har fel) och jag undrar hur de tacklar den uppgiften.

Med tanke på att de kan skapa enorma karaktärsgallerier och engagerande storys i open-world format, gissa då vad de kan åstakomma när de verkligen kan fokusera på bara storyn och karaktärerna, istället för på att skapa en öppen spelvärld vid sidan om!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...