Jump to content

Max Payne 3


SimonJ
 Share

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Även om jag nu är någorlunda anti spelets existens, så tror jag att Rockstar kommer ge ut något som åtminstone påminner om dess föregångare, det har de själva sagt trots allt. jag tror även att dessa förhandstittar vi fått se fokuserar mycket på skjuta-skjuta, pang-pang för att kunna dra in lite annat folk (cod-spelarna) och på så vis tjäna pengar och kunna ploppa ut flera spel i serien. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

TAGGAD! Shooters med fokus på det cineastiska, i motsats till typ Call Of Duty, klassas som bra skit för min del! Orkar man inte vara hardcore gamer så är vapenfysiken, hur njutbart det är att skjuta folk, sjukt viktig. Enda anledningen till att man spelade Soldier of Fortune var ju för att kunna skjuta av kroppsdelar från folk, liksom. Idag är fysiken mer avancerad och verklighetstrogen (eller åtminstone såsom den uppfattas på film) och det kommer helt enkelt bli så jävla bra. Ser fram emot hagelgevären....

Redigerad av The Dude
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Köpte det igår och har satt in mig i det lite nu, är inte ett dugg besviken än så länge, har iofs inte kommit så långt. Det enda som kan vara lite irriterande ibland är hur dom gjort cut scenes lite fladdrigt och det kommer upp ord lite då och då, men man vänjer sig väl antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...