Jump to content

Max Payne 3


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Bara jag som blev jävligt taggad på detta nya konceptet? Hur coolt som helst att den klassiska Max Payne är borta och kvar är en sliten framtidsversion. Fan vad kul det ska bli.

Håller med ! Coolt med lite nytt koncept, verkar lite tråkigt med brasilien dock.. gillade atmosfären i New York.. men det är ju ändå Max Payne, kan inte bli dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skäggig skallig gangsta-klädd Max Payne i ett Brasiliskt getto? Var är seriens noir? Var är skinnjackan? Var är maffian?

Visst förväntar man sig en del förändringar men inte så här totalt. Max Payne har alltid varit en deppig Detektiv med en massa noir. Blir säkert ett bra spel men blir det Max Payne?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skäggig skallig gangsta-klädd Max Payne i ett Brasiliskt getto? Var är seriens noir? Var är skinnjackan? Var är maffian?

Visst förväntar man sig en del förändringar men inte så här totalt. Max Payne har alltid varit en deppig Detektiv med en massa noir. Blir säkert ett bra spel men blir det Max Payne?

Det blir ett Die Hard-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skäggig skallig gangsta-klädd Max Payne i ett Brasiliskt getto? Var är seriens noir? Var är skinnjackan? Var är maffian?

Visst förväntar man sig en del förändringar men inte så här totalt. Max Payne har alltid varit en deppig Detektiv med en massa noir. Blir säkert ett bra spel men blir det Max Payne?

Sant. Max payne spelen har alltid vart mörka och deppiga.

Kan inte se Max Payne i brasilien.

Nej usch!

Sen påminner det där med drogerna för mycket om farcry 2, det här luktar floppifloppflopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grabbar, grabbar, grabbar. Vad talar för att Brasiliens ghetto inte kan vara mörkt och deppigt? Max lär inte gå hand i hand med skurkarna på en solig strand och känna sanden mellan tårna. Jag tycker att ni dömer ut spelet lite för tidigt, det har trots allt potential.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grabbar, grabbar, grabbar. Vad talar för att Brasiliens ghetto inte kan vara mörkt och deppigt? Max lär inte gå hand i hand med skurkarna på en solig strand och känna sanden mellan tårna. Jag tycker att ni dömer ut spelet lite för tidigt, det har trots allt potential.

Så sant.

..MEN! Att dom använder GTA4-motorn släkte mitt intresse för spelet. Samt att det ser soligt och glatt ut. :)

http://goonlinegames.net/2009/06/10/max-pa...scans-released/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är detta som är problemet med företag som väntar med att släppa information om spelet tills dom har kommit förbi koncept stadiet. Nu tänker dom knappast lyssna på Max Payne-fansen och gå tillbaka till rötterna, utan istället köra med sitt färgglada spel. Hoppas dom åtminstone inte gör sig av med det originella sättet att berätta storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är detta som är problemet med företag som väntar med att släppa information om spelet tills dom har kommit förbi koncept stadiet. Nu tänker dom knappast lyssna på Max Payne-fansen och gå tillbaka till rötterna, utan istället köra med sitt färgglada spel. Hoppas dom åtminstone inte gör sig av med det originella sättet att berätta storyn.
Det skulle vara förjävligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta vara så negativa nu grabbar, har Rockstar någonsin gjort oss besvikna?

Earthworm Jim 3D och Thrasher Skate and Destroy. De förstörde mitt hopp för N64 och Playstationet. :naughty:

(Tills jag fick Pokémon Stadium, och Final Fantasy IX)

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta vara så negativa nu grabbar, har Rockstar någonsin gjort oss besvikna?

Detta kommer bli skitbra, och ni bör inte vara för hårda på bedömningen än, vi vet i princip ingenting än.

Nu när vi ändå bashar R* så.. Deras senaste GTA-spel har varit besvikelser (imo). Midnight Club Los Angeles var inte heller någon höjdare. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...