Jump to content

Ditt crew!


Umberto
 Share

Recommended Posts

Root: Kobbe

Admin: kalleR (han bara måste vara med :ermm: )

Admin: Stellhell (likadant här, båda två är riktigt trevliga och bra forumiter!)

Skulle vara najs med andra som admins också men det blev bortprioriterat.

Mod: A.A (Ett självklart val!)

Mod: Kebab (trevlig)

Mod: Kicken (trevlig)

Mod: Marky (hmm?)

Egentligen vill jag inte att någon egentligen blir ny mod eller admin, tror faktiskt forumiten skulle ändras. Tycker dessutom att det är jättejobbigt, det är ju massvis med forumiter som kan kvala in på mod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: Mathias * Jag var tvungen.

Admin: StellHell * Let's face it, han kan forumet och sin sak.

Admin: P-C * Jag tror att kombinationen Stell - P-C kan vara intressant.

Mod: Umberto * Vill mer än någon annan, en Admin-plats hade gett honom för mycket "power",ett steg i taget.

Mod: Misterwhoopee * Han vet hur det ska göras och gör det.

Mod: KalleR * Om en Mod-bricka skulle locka?

Mod: R2D2 * Mycket respekterad och kunnig gosse, skulle nog klara det väldigt bra.

...

Många verkar välja trevliga/namnkunniga forumiter istället för sådana som skulle sköta jobbet bra. No offence, men till exempel Kebab är för snäll. Och StellHell som mod? Han skulle inte stanna en dag, möjligtvis den minut det tar att ändra R8Ns signatur till "Jag är homofil".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och StellHell som mod? Han skulle inte stanna en dag, möjligtvis den minut det tar att ändra R8Ns signatur till "Jag är homofil".

Haha, så sant. Inte det om R8N, men att jag inte skulle stanna. Jag försvinner härifrån, direkt efter jag förlorat/sagt upp min admin pos.

F.ö. Tack till alla som fortfarande vill ha mig kvar som admin, det värmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: Misterwhoopee - Tror dock forumet skulle haverera rent tekniskt då jag kan nada om programmering, databasar och stuff, men man hade ju inget val... :(

Admin: StellHell Som flera och han själv sagt, antingen eller, eftersom jag själv kanske inte är så kraftfull av mig skulle en sådan som StellHell ta i med nöje och komplettera.

Admin: KalleR - Erfarenhet och gör ett bra jobb som admin tycker jag. Kanske lite konservativa val här på adminplatserna, men tycker den lite mer eftertänksamme Kalle kompletterar Stells snabba reaktioner rätt bra, och jag är väl en sån som gillar "gammal vana" kanske... Men skulle nog velat haft 3 adminplatser till godo.

Mod: Umberto - Tror Umberto blir bäst om han har medelmåttigt med makt, skulle nog komma med mer intiativ, sporrande och utveckla idéer istället för att bara gå på som ett ånglok om han vore exempelvis admin... Äh, vettefan. ^^

Mod: AngryAxel Jättebra inställning till det mesta verkar det som, välkänd forumit, och skulle säkert bli en aktiv och rättvis mod.

Mod: The Dude Om andra håller lite koll på det han beskriver som sin svaghet skulle det nog funka bra ändå, kan även behövas någon som rör om lite i grytan då och då.

Mod: L_Voll Sista mod-valet var lite hugget som stucket, men tror L_Voll skulle sköta en modplats fin-fint, kanske lite mer i bakrunden då, men det är lite min mentalitet också.

Finns sedan en massa medlemmar som med säkerhet skulle sköta en mod/admintjänst utmärkt. Men är det bara jag som tycker att typ Kebab, Tweak, simpan, P-C m.fl. utstrålar "en go' medlem på forumet" snarare än en ledarfigur? Detta är positvt menat, och jag ifrågasätter inte deras ledaregenskaper, det är liksom en känsla.

Och tack alla som tagit med mig i någon form, man blir smickrad av detta erkännande. Trots allt synns jag ju inte så mycket i dem forum jag har rätt att moderera, utan gör jobbet "på baksidan" så att säga. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F.ö. Tack till alla som fortfarande vill ha mig kvar som admin, det värmer.

Nog för att jag är full, men fan vad bra du är. Faktiskt. Sorry för allt agg jag hade mot dig tidigare (okej, det var länge sen, typ 2004-2006 max, men ändå). GTAsajtens modcrew ÄR mer eller mindre du.

Sober edit: Det där lät bögigare än det var tänkt.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns sedan en massa medlemmar som med säkerhet skulle sköta en mod/admintjänst utmärkt. Men är det bara jag som tycker att typ Kebab, Tweak, simpan, P-C m.fl. utstrålar "en go' medlem på forumet" snarare än en ledarfigur? Detta är positvt menat, och jag ifrågasätter inte deras ledaregenskaper, det är liksom en känsla.

Mjo.. Jag håller med dig, jag är säker på att alla skulle klara av att vara mod, eller rent av admin. Men inte på GTAsajten.

Om jag bara ska tala för mig själv så har jag haft diverse admin/mod-jobb lite här och var och sköter även min idrottsförenings hemsida. Men jag tror inte jag skulle göra ett speciellt bra jobb som moderator på det här forumet, jag har varit medlem för länge, framförallt aktiv för mycket så att man har personliga uppfattningar om alla medlemmar. Det skulle nog krocka rätt hårt om man skulle börja moderera tror jag.

Förresten, "om jag skulle" det kommer aldrig hända då jag aldrig kommer ställa upp i en eventuell moderatoruttagning.

Förresten, tack till alla som nämner mig. :) Det värmer kanske inte, men det är roligt att läsa att ni tycker så.

Ingen lista från min sida, åtminstone inte just nu.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad snälla ni är som tycker att jag skulle vara mod. Visst kan jag prata för mig men jag skulle nog vara en väldigt partisk moderator som gynnade mina egna åsikter om vad man får göra och inte, var gränserna går osv. Men men, inte mig emot. Hultenius, jag ställer upp (jag vet att du loggade in under umbertos alias för att folk skulle våga tala öppet).

Du börjar på måndag.

Mvh. Hultenius.

Många verkar välja trevliga/namnkunniga forumiter istället för sådana som skulle sköta jobbet bra. No offence, men till exempel Kebab är för snäll. Och StellHell som mod? Han skulle inte stanna en dag, möjligtvis den minut det tar att ändra R8Ns signatur till "Jag är homofil".

Well, det var tänkt att man inte skulle beakta nuvarande modcrew när man gjorde sitt val, utan istället tänka det hela som en "new deal", ett "nytt" forum där ingen är eller har varit mod/admin. Man ska alltså inte se det som att man "byter ut" nuvarande modcrew.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rolig tråd!

Root: Kicken

Admin: StellHell

StellHell gör ett bra jobb för tillfället och som det är just nu så skulle jag inte vilja byta ut honom. Han vet hur man skipar rättvisa och är brutal när någon går för långt eller gör ett regelbrott. Sedan har han varit admin här så länge så han vet hur man agerar admin

Admin: Jacker

Jag tror att jag skulle sätta Jacker på denna position. Han är intelligent, (rätt så) aktiv och alltid på tårna. Han skulle nog inte göra så många fel, vilket är viktigt att man inte gör som admin och vara väldigt rättvis.

Mod: Umberto

Gör ett väldigt bra jobb med loungen och trots att jag lika gärna skulle kunna sätta honom på en adminposition så gör han sig bättre som moderator, tror jag.

Mod: AngryAxel

Ville först sätta honom på en adminpost också, men jag tror att hans snällhet och trevlighet gör att han också passar bättre som en moderator än en admin.

Mod: Misterwhoopee

Här behövs det nog inte ens en förklaring. Toppenjobb, alltid rättvis, alltid trevlig och varit med sedan början.

Mod: KalleR

Finns personer som jag hellre skulle vilja se som moderatorer, men som enligt mig inte skulle passa som moderatorer. Därför låter jag KalleR nedgraderas. Han gör sitt jobb, han är rätt så rättvis och kan sina saker.

**

Sedan tycker jag det är trevligt att så många av er skulle vilja se mig som moderator eller admin. Väldigt snälla ord av er också, tackar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...