Jump to content

Ditt crew!


Umberto
 Share

Recommended Posts

Hej! Hur skulle DITT forumcrew se ut om DU var the one and only, "The Root of All Evil™", Mr Hultenius himself? :ermm:

Mall:

[color="#696969"][b]Root:[/b][/color] [b]ditt namn här fool[/b]


[color="#0000ff"][b]Admin:[/b][/color] [b]namn[/b]

[color="#0000ff"][b]Admin:[/b][/color] [b]namn[/b]


[color="#ff0000"][b]Mod:[/b][/color] [b]namn[/b]

[color="#ff0000"][b]Mod:[/b][/color] [b]namn[/b]

[color="#ff0000"][b]Mod:[/b][/color] [b]namn[/b]

[color="#ff0000"][b]Mod:[/b][/color] [b]namn[/b]

Alla fält måste fyllas i!

Inga extra positioner!

Lezz go yo.

____________________________________________

Root: Umberto

Admin: kicken

Admin: AngryAxel

Mod: Misterwhoopee

Mod: The Dude

Mod: eXotic

Mod: Jacker

(edit: Måste väl tillägga att det skulle se lite annorlunda ut om vissa forumiter var aktivare.)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: Kebab - Jag skulle nog vara en ganska bra admin om jag får säga det själv. Skulle vara opartisk och inte framkalla en massa argumentationer. Skulle lyssna mycket på vad medlemmarna har att säga om forumets utseende och innehåll.

Admin: KalleR - KalleR kommer alltid vara min favoritadmin, vet inte riktigt varför. Men han ska bara vara där.

Admin: SnelaAxel - Japp, jag vill ha två snälla administratörer.

Mod: x_simpa_x - Jag vet att du sköter dina arbetsuppgifter väl, i alla fall om allt prat från tiden då du var beffo-admin var sant. Bros 4 lyfe, peace. :ermm:

Mod: Misterwhoopee - Tycker det är fånigt att du just nu bara är GTA-mod. Men det dröjer väl inte så länge innan du blir global. :(

Mod: Umberto - Sköter loungen utmärkt, och snart kommmer du också vara global mod. (Ja, jag vet att det här inlägget spårar ur lite)

Mod: R2D2 - Borde egentligen ha hamnat på en adminplats. Du vet hur saker och ting ska gå till, ett självklart val!

Tror jag. Ganska svår fråga egentligen.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: The Dude

Admin: Stellhell

Admin: Misterwhoopee

Mod: Arman

Mod: Umberto

Mod: Kicken

Mod: R2D2

Yes där är mitt team, motvering borde vara obligatoriskt också. Adminposterna skulle delas mellan ond och god, två stablia medlemmar, skulle ge fin balans. Arman är trots allt member no 10, pålitlig (detta förutsatt att han var aktiv på forumet igen), Umberto har många bra initiativ men för mycket makt kommer till slut leda honom till vansinne. Kicken är rättvisan själv som skulle lösa alla konflikter diplomatiskt. R2D2 är som sagt en snäll farfar med goda erfarenheter i detta (han är waffles-staff tex)

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: Marquis

Admin: Alle090

Admin: Agent47

Mod: pottzork

Mod: kattälskaren (från the early days)

Mod: vicecitylife

Mod: Kebab

Ingen motivering behövs väl egentligen. Alle och Agent47 kompletterar varandra perfekt som admins, sprider skräck runt omkring sig samtidigt som de utrotar alla orena från sajten. Dessutom leder de min minsta vink då jag är den renaste av de alla. pottzork har många användningsområden som mod, med en stor potential. kattälskaren light är också given för att visa att vi minsann välkomnar alla åldrar. vicecitylife är den lille som är beredd att göra vad som helst för att få respekt, inte för att det saknas direkt, men hans kombination utav kattälskarens oskyldighet och pottzorks brutalitet är en given hit. Kebab är egentligen mest med för att han skulle gråta blod om detta genomfördes, och att han då skulle kunna få vinna något pris i 'Forum Galan' igen.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: Aksel

Admin: StellHell - Han gör ett väldigt bra jobb nu, liksom, så varför inte låta honom fortsätta?

Admin: Kicken - Kicken skulle göra ett sjukt bra jobb som admin, mycket tack vare hans ambition. Så länge det inte fick honom att försaka skolan, och så.

Mod: Umberto - Kanske något av en paragrafrytare, men så länge regelverket är okej är det inget negativt med det. Fantastiskt jobb med loungen!

Mod: The Dude - Skulle utan tvekan ta jobbet seriöst, och han har alla pommes på tallriken, plus några till.

Mod: Misterwhoopee - En klippa, liksom. Seriös och aktiv!

Mod: R2D2 - Vore han lite mer aktiv i forumet tror jag att han skulle bli en bra mod.

Det finns väldigt många fler som jag vet skulle göra ett bra jobb som admin/moderator - Tweak, Boomer, KalleR, Kebab, Jazz, Jacker, Gizmo, med flera - men det här är bara en höftning på sex platser jag gjorde på några minuter. Och liksom... stort tack för förtroendet, Boomer, Umb och Kebab! :ermm:

Ingen motivering behövs väl egentligen. Alle och Agent47 kompletterar varandra perfekt som admins, sprider skräck runt omkring sig samtidigt som de utrotar alla orena från sajten. Dessutom leder de min minsta vink då jag är den renaste av de alla. pottzork har många användningsområden som mod, med en stor potential. kattälskaren light är också given för att visa att vi minsann välkomnar alla åldrar. vicecitylife är den lille som är beredd att göra vad som helst för att få respekt, inte för att det saknas direkt, men hans kombination utav kattälskarens oskyldighet och pottzorks brutalitet är en given hit. Kebab är egentligen mest med för att han skulle gråta blod om detta genomfördes, och att han då skulle kunna få vinna något pris i 'Forum Galan' igen.

:(

post-8685-1232135598_thumb.jpg

Men, men... Bästa dagen i mitt liv, typ. Nej, men jag blir verkligen rörd, allvarligt talat. Det är så sjukt värmande att höra att folk tycker att man skulle passa på en sådan ansvarsfull position. Ni rockar!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: I lol

Admin: Stellhell

Admin: Umberto

Mod: Jacker

Mod: Boomer

Mod: The dude

Mod: R2D2

Stell, gör som sagt ett bra jobb, och är mänsklig till betéendet, raka motsatsen till en fjolla, etc. etc.

Umberto, gör också ett fint jobb i Loungen och är en sån person som kan lägga ned lite tid, som man har sett efter hans roliga serier, så lite mer utbredd makt.

Mod teamet består av de trevliga och intelligenta.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: RavenE

Admin: StellHell - Vad finns att säga? Han sköter sitt jobb bra.

Admin: Kicken - Sjukt ambitiös, vilket skulle resultera i en sjukt bra admin. :ermm:

Mod: AngryAxel - Trevlig, ordningssam, skulle hålla ordning på allt.

Mod: Kebab - Som Axel, båda är aktiva, vet "vart skåpet ska stå".

Mod: R2D2 - Som någon annan i tråden sa; hade han varit lite mer aktiv skulle det fungerat bra.

Mod: Umberto - Han har redan bevisat vad han går för. :tummeupp-smiley:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: Siana

Admin: R2D2 (Ärrtvå är väldigt ansvarsfull och rättvis)

Admin: StellHell (Han är bra som han är, vi behöver någon som sätter skräck på nya medlemmar)

Mod: Henkibojj (Intellektuell och vet vad han sysslar med)

Mod: KalleR (Jag tycker han har blivit väldigt vettig på senaste tiden, han gör bra ifrån sig)

Mod: AngryAxel (Seriös men ändå väldigt lättsam på något sätt)

Mod: The Dude (Mogen och vettig)

Som jag förstod det så skulle man sätta sig själv i Root? Annars hade jag placerat R2 där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: Henkibojj

Admin: StellHell

Admin: SlewME Jacker

Mod: Siana

Mod: Umberto

Mod: Kebab

Mod: AngryAxel

Haha, fan vad udda det känns att sätta nån (nu) högre upp i kedjan till en lägre position. Att Stell skulle puttas ner under mig, det kommer ju bara aldrig hända :ermm:

Motivering:

Stell är bra som admin, hands down. Nya medlemmar fattar kanske inte vad som "är felet med honom", men det behövs en del jävlaranamma och nån som visar var skåpet ska stå.

Jacker har jag alltid tyckt varit trevlig och vettig i sitt skrivande. Han vet hur ett forum ska se ut och gör många intressanta trådar. Intellektuell och uppdaterad på senaste nytt. Kanske att han skulle behöva arga till sig lite för en adminplats dock.

Siana måste jag anställa med exakt samma motivering tillbaka: Intellektuell och vet vad han sysslar med. Tack så mycket, btw! :D

Umberto kan jag väldigt ofta känna att jag funkar väldigt bra med eftersom vi båda tänker på samma sätt med mycket, men en adminplats tror jag inte på eftersom han ibland är alldeles för envis med vissa saker. Att han funkar som mod har han ju redan bevisat för sig, iallalfall :(

Kebab är för snäll för en adminplats, annars hade han varit en given vapendragare! ;)

AngryAxel känner jag inte riktigt, men intrycket jag har är att han är en hjälpsam mysfarbror som skulle funka jättebra med nybörjare. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab är egentligen mest med för att han skulle gråta blod om detta genomfördes, och att han då skulle kunna få vinna något pris i 'Forum Galan' igen.

Haha, elaking där!

Säg hej till mina nya undersåtar, R2D2 och Tackleberry. Jag tyckte det behövdes två till. :(

Edit:

Inga extra positioner!

Doh. :ermm:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Root: VickeX - Omogen och töntig, precis som det ska vara. :ermm:

Admin: KalleR - Gör sitt jobb bra, är väldigt seriös när det behövs men är fortfarande vänlig.

Admin: Umberto - Seriös, trevlig och bra på att moderera (Loungen som ett exempel).

Mod: StellHell - Gör sitt jobb bra, (oh oh, för ett och ett halvt/två år sedan så skulle du inte finnas med här alls) väldigt bra.

Mod: AngryAxel - Trevlig och seriös. Skulle nog klara sig bra.

Mod: The Dude - Seriös och duktig på att debattera. Du skulle nog också klara en moderatorposition solklart.

Mod: Azore - Höll på att glömma dig. Du jobbar på bra så du skulle få stanna, precis som KalleR och StellHell.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad snälla ni är som tycker att jag skulle vara mod. Visst kan jag prata för mig men jag skulle nog vara en väldigt partisk moderator som gynnade mina egna åsikter om vad man får göra och inte, var gränserna går osv. Men men, inte mig emot. Hultenius, jag ställer upp (jag vet att du loggade in under umbertos alias för att folk skulle våga tala öppet).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsvårt. Jag skulle bara anställa snälla forumiter för att skapa ett bra klimat och eliminera risken för uppror som vi har sett tidigare i historien.

Root: Sir L_Voll

Admin: Misterwhoopee Gammal hedlig medlem, pålitlig, rättvis och erfaren.

Admin: The Dude Gammal hedlig medlem, pålitlig, ganska rättvis och kan ta i med hårdhandskarna.

Mod: TackleberryStabil.

Mod: TweakVet när det är dags att säga ifrån.

Mod: KebabAktiv och väldigt rättvis.

Mod: AngryAxelFör att det hade varit mysigt.

Åh vad mysigt det blev. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...