Jump to content

LEK: EPYC


Umberto
 Share

Recommended Posts

Det tog lite tid men nu är det klart! :)

---

Umberto

Henkibojj pustade ut. Äntligen var de framme på Saturnus. Här skulle han och hans kidnappade fluortant starta ett nytt liv. Att det bodde en koloni bisexuella rymdpandor på planeten var inget som bekymrade honom.

Gof

Lajnux

Ett flertal transsexuella pandor kommer till undsättning när Henkibojj försöker hänga en sorgefylld gubbe med vattengevär på Saturnus.

kicken

uo9UH_1244985_1.jpg

RavenE

Ve och fasa! En Harry Potter-wannabe utan ärr skjuter med en vattenpistol mot en död 'Hangman'.

Samtidigt, på andra sidan ån, springer gröna monster med penisar på ryggen. Allt detta medan solen skiner.

VickeX

EPYC-1_zps393a7fc7_1244985_2.png

ZcruweN

Harry potter skjuter vatten med en vattenpistol på en hängd gubbe.

På andra sidan ån så dansar dom efterblivna snopp dinousarierna under en solig himmel!

Bebben

nmMuG3s.jpg?1

Flaskan

Harry Potter räddar Dumbledore från en säker hängning med hjälp av sin trogna vattenpistol. På andra sidan floden dunkar snoppdinosaurierna go musik.

Jazz

L6kqGAl_1244985_4.jpg

xstreem

Det var en varm sommardag då Harry, till sin förtvivlan, fann professor Dumbledore hängandes från en snara på en vidsträckt äng. I hopp om att återuppväcka stofilen drog Harry fram en vattenpistol och började febrilt spruta professorn i anletet, men utan framgång.

Inte långt därifrån, på andra sidan ån, rejvade dinosaurien Barney som om det inte fanns någon morgondag. Med råstånd och gott humör njöt han av musiken som flödade ur hans bergssprängare.

---

Gillade Bebbens snoppdinosaurier och hur Henkibojj förvandlades till Harry Potter! kickens konstverk är som vanligt i en klass för sig. :D

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, vi kör en till men nu testar vi en ny grej... Istället för att "randomisera" deltagarlistan blir den i den ordning ni anmäler er i. På så vis kan ni bestämma om ni är med som tecknare eller som skrivare.

@Jazz & Raven: eftersom ni inte visste det får ni ta och anmäla om er. :)

Redigerad av Umberto
kan inte skriva längre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra idé Umb, för då kan jag vara med som skrivare eftersom jag kanske inte har så mycket tid till att rita något! smile_1181703_0.gif

Edit: Whoops, jag läste lite för fort och insåg inte att man hamnade i den ordning man signade, jag trodde att man bara skulle skriva vad man skulle göra så fixar Umb en färdig lista sedan. Om Gof inte vill rita kanske man kan skyffla om ordningen lite efter alla har anmält sig?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...