Jump to content

LEK: EPYC


Umberto
 Share

Recommended Posts

Haha, fan vad det här blev invecklat. Kom ihåg att jag skriver och den som anmäler sig först ritar.

Det skulle alltså innebära att

Umberto skriver

Jazz ritar

Mathias skriver

Gof ritar

Siana skriver

VickeX ritar

Kebab skriver

Bebben ritar

eXotic skriver

xstreem ritar

Antar att xstreem ville rita, så om någon kan skriva istället för honom vore det najs.

Det behövs minst en deltagare till förresten.

edit: Flyttade på xstreem och Mathias. :)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fan vad det här blev invecklat. Kom ihåg att jag skriver och den som anmäler sig först ritar.

Det skulle alltså innebära att

Umberto skriver

Jazz ritar

Mathias skriver

Gof ritar

Siana skriver

VickeX ritar

Kebab skriver

Bebben ritar

eXotic skriver

xstreem ritar

Antar att xstreem ville rita, så om någon kan skriva istället för honom vore det najs.

Det behövs minst en deltagare till förresten.

edit: Flyttade på xstreem och Mathias. :)

Kan vi inte ha en annan spelledare för en gångs skull då? Jazz sa ju att han ville starta hela skiten. Jag vill helst inte rita då det tar sån tid och jag är så dålig på det. x)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, fan vad det här blev invecklat. Kom ihåg att jag skriver och den som anmäler sig först ritar.

Det skulle alltså innebära att

Umberto skriver

Jazz ritar

Mathias skriver

Gof ritar

Siana skriver

VickeX ritar

Kebab skriver

Bebben ritar

eXotic skriver

xstreem ritar

Antar att xstreem ville rita, så om någon kan skriva istället för honom vore det najs.

Det behövs minst en deltagare till förresten.

edit: Flyttade på xstreem och Mathias. :)

Eller så börjar jag och så ritar du? Jag kan nog komma på en intressant och utmanande situation som vi alla vet att du hade tecknat väldigt väl!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beklagar att det blev så rörigt, trodde det var underförstått att jag som vanligt håller i trådarna... Men okej visst, Jazz kan få låna spelledarhatten och leda en omgång. Jag ska ändå ner till Bryssel nästa vecka så det är kanske lika bra. Sign me up som tecknare.

Kan vi inte ha en annan spelledare för en gångs skull då? Jazz sa ju att han ville starta hela skiten. Jag vill helst inte rita då det tar sån tid och jag är så dålig på det. x)

Det är en styrka i den här leken. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en styrka i den här leken. ;)

Jo, när man i slutet får se helheten så är det ju uppenbart att fula teckningar är roligare, men för mig känns det av någon anledning jobbigt att bara dra igång paint och rita någonting snabbt. Jag försöker alltid göra någonting någorlunda bra, och därav tar det istället sån tid vilket även det är jobbigt.

Hur blir det då med listan, Jazz? Jag kan gärna skriva en mening men annars skippar jag nog den här rundan. :)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska ändå ner till Bryssel nästa vecka så det är kanske lika bra. Sign me up som tecknare.

Jag har en polare som också ska ner dit, i vilket syfte ska du åka?

Hur blir det då med listan, Jazz? Jag kan gärna skriva en mening men annars skippar jag nog den här rundan. :)

Jag tar Umbertos lista och flyttar runt efter sagda preferenser, vi saknar dock fortfarande en person.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jazz skriver
  • xstreem ritar
  • Mathias skriver
  • Gof ritar
  • Siana skriver
  • Kebab ritar
  • VickeX skriver
  • Bebben ritar
  • eXotic skriver
  • Umberto ritar
  • RavenE skriver
  • Flaskan ritar
  • Frenzy skriver


    Nu kör vi!

    Kom ihåg att:

    • Alltid PMa personen som finns efter dig på listan OCH mig (bara att skriva Jazz i carbon-copy-rutan)
    • Skriv gärna i tråden när du har skickat ditt PM så att folk har ett hum om när det blir deras tur.
    • Ditt PM ska inte innehålla något annat än en bild eller en rad text.
    • Den som är sist (Frenzy) skickar till mig.

    edit: Skickat till xstreem.

Redigerad av Jazz
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...