Jump to content

Festivaler '09


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förhoppningsvis är vi ett gäng som bilar ner till Tyskland och går på Melt! Festival 17-19 juli. Bloc Party, Oasis, Kasabian, Phoenix, Glasvegas, The Whitest Boy Alive, Klaxons, Foals, MSTRKRFT, Crystal Castles, Metronomy, Simian Mobile Disco, Animal Collective, Boys Noize, Digitalism, Patrick Wolf och Passion Pit är det jag vill se.

Förresten upptäckte jag just nu att Phoenix var bokade, lycka!

http://www.meltfestival.de/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förhoppningsvis är vi ett gäng som bilar ner till Tyskland och går på Melt! Festival 17-19 juli. Bloc Party, Oasis, Kasabian, Phoenix, Glasvegas, The Whitest Boy Alive, Klaxons, Foals, MSTRKRFT, Crystal Castles, Metronomy, Simian Mobile Disco, Animal Collective, Boys Noize, Digitalism, Patrick Wolf och Passion Pit är det jag vill se.

Förresten upptäckte jag just nu att Phoenix var bokade, lycka! l]

Holy f-k, coolt! Är du hemma nu förresten?

Någon mer här än jag som ska jobba som funk på Arvika? :lol:

*viftar med handen*. Stagehand på Vintergatan, du? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Holy f-k, coolt! Är du hemma nu förresten?

*viftar med handen*. Stagehand på Vintergatan, du? :(

Ja, synd bara att det är med universums största slackers resan isåfall görs, och allt fixande av bil, resplan och biljettbokande ligger på dem eftersom jag är på Öland ända fram till Hultsfred, men jag hoppas de fixar det. :lol:

Jag är hemma ikväll bara, skulle vara ledig imorgon så jag åkte hem ikväll och åker upp imorgonkväll. Galet skönt att vila upp sig, jag har jobbat tio timmar om dagen i tolv dagar eller någonting. Har du bestämt huruvida du ska på Hultsfred eller inte än? Jag har bytt nummer och sådär så om du ska dit får vi fixa det. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, synd bara att det är med universums största slackers resan isåfall görs, och allt fixande av bil, resplan och biljettbokande ligger på dem eftersom jag är på Öland ända fram till Hultsfred, men jag hoppas de fixar det. :(

Jag är hemma ikväll bara, skulle vara ledig imorgon så jag åkte hem ikväll och åker upp imorgonkväll. Galet skönt att vila upp sig, jag har jobbat tio timmar om dagen i tolv dagar eller någonting. Har du bestämt huruvida du ska på Hultsfred eller inte än? Jag har bytt nummer och sådär så om du ska dit får vi fixa det. :lol:

Hursomhelst ska det bli kul att höra en redogörelse sen! :lol: Och jag skippar Hultsfred - har redan för mycket inplanerat, och ska försöka jobba i juli dessutom. Biljetten är såld, men det var inte utan vemod jag gjorde det :(

Jag ingår i pantburkssamlingsarmén! ^_^

Det enda jag har jobbat på under en festival tidigare är min egen fylla.

Junkyard hero! :lol: Coolt, vi kanske springer på varandra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med på "miniforumträff"?

Ahem.. Njae, det skulle vara om vi råkar ses och känner igen varandra, jag är inte mycket för sådana saker egentligen. Det kanske låter elakt men det är inget mot just dig eller gtasajten i stort, jag håller mig hellre till folk jag känner. Nu när jag skriver det låter alltsamman förresten konstigt, men aja..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sthlm Jazzfestival, någon?

Är väldigt sugen! Allen Toussaint, Booker T, Erykah Badu, Sonny Rollins, Timbuktu, m fl. Känns också som att om man plockar en okönd artist på måfå är chansen stor att det blir en bra konsert. Ska du själv gå?

The Kooks ställer in @ Peace & Love. Puh, jävla tur att man inte köpte biljett... Aja, jag skall dit ändå imorgon och hälsa på bekanta utanför ingången och runt campingen, jag hejar om jag ser dig kicken!

Jättetrist, men jag ska inte förneka att jag känner lite skadeglädje.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...