Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej där jag är ute efter en Sony Ericsson S500i om nån har en sån och vill sälja den så köper ja den. Såfall blir det inte först nästa vecka om ja får min Nokia såld.

Hej, Jag letar efter en sony ericsson S500i, om du har en så är jag intresserad av att köpa den. Kan göra en affär såfort fått min nokia såld.

eller vad menade du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om nån är intresserad av att köpa min Nokia 5310 så finns den på tradera för 800 kr Utropspris och finns ute tills 9 februari. Garanti medföljer håller till 2 september iår.

EDIT FUR LULZ: Glömde länk Nokia 5310

Tips: Ha alltid 1:- som utropspris. Det lockar alltid köpare. Att ha ett högre utrops resulterar oftast i att man inte får någon köpare. =/

Är man nu livrädd för att endast få ett bud, så kan man ha ett reservationspris. Alltså en dold gräns för vad du MINST vill ha för den, tex 800:-

Kolla på dessa så ser du hur jag menar, de med röda priser har reservationspris.

http://www.tradera.com/search/result.aspx?...amp;x=0&y=0

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär nu är min mobil såld ska över med den imorn och så ska kompisen skicka iväg den. Får ungefär 800kr för den. Så är det nån som har en Sony Ericsson S500i som kan tänkas att sälja den?

EDIT: Jag avvaktar för frågan om S500i då en kanske köper den åt mig från tradera åter kommer senare :)

EDIT 2: Glöm S500i kompisen till mig hann att lägga bud i sista sekunden så jag får den mobilen snart :P

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär nu är min mobil såld ska över med den imorn och så ska kompisen skicka iväg den. Får ungefär 800kr för den. Så är det nån som har en Sony Ericsson S500i som kan tänkas att sälja den?

EDIT: Jag avvaktar för frågan om S500i då en kanske köper den åt mig från tradera åter kommer senare :)

EDIT 2: Glöm S500i kompisen till mig hann att lägga bud i sista sekunden så jag får den mobilen snart :P

S500:orna är kända för att strula dock, ett varningens ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda felet ja vet är att knapparna är känsliga på själva mobilen. Jag får mobilen nu kanske på onsdag/torsdag så ja hoppas att jag inte får några fel på den mobilen :)

Flickvännen hade en sån.

Fick lämna in den tre gånger för att knapparna gick av på mitten. Sen fick hon en ny.

Likadant med hennes kompis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flickvännen hade en sån.

Fick lämna in den tre gånger för att knapparna gick av på mitten. Sen fick hon en ny.

Likadant med hennes kompis.

Vet att knapparna spricker. Två som ja känner ena av dom så har knapparna spruckit medans den andre kompis mobil så har bara en knapp spruckit. Får även garanti med på mobilen så ja kan lämna in den om det blir fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns ju väldigt värt att köpa en telefon som du vet att det varit mycket problem med. Visst, du får garanti, men hur kul är det att behöva lämna in den?

Det enda problem är ju själva knapp satsen. Dom går oftast att använda fast dom är spruckna. Bara om man är försiktigt så ska knapp satsen hålla. Hon som ja känner har haft sin mobil snart i 2 år enda knappen som sprucken är "2" knappen. Har själv sett hennes mobil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda problem är ju själva knapp satsen. Dom går oftast att använda fast dom är spruckna. Bara om man är försiktigt så ska knapp satsen hålla. Hon som ja känner har haft sin mobil snart i 2 år enda knappen som sprucken är "2" knappen. Har själv sett hennes mobil.

Det är ju ändå ett problem. Så varför då skaffa just den som man vet har ett problem?

Varför inte skaffa en liknande som kanske till och med är lite bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju ändå ett problem. Så varför då skaffa just den som man vet har ett problem?

Varför inte skaffa en liknande som kanske till och med är lite bättre?

Nej nu är det redan försent nu när allt är betald. Och får mobilen hem skickad på onsdag eller torsdag. Själv så har ja varit intresserad av den mobilen ganska bra tag och tycker nu att det är skönt att det har blivit av att jag har fått den mobilen nu. Mest för den design och funktioner den har.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nu är det redan försent nu när allt är betald. Och får mobilen hem skickad på onsdag eller torsdag. Själv så har ja varit intresserad av den mobilen ganska bra tag och tycker nu att det är skönt att det har blivit av att jag har fått den mobilen nu. Mest för den design och funktioner den har.

Finns mobiler med samma funktioner och ungefär likadan design men med fördelen att de inte går sönder lika lätt. Hur dum är du?

Snabb googling: Alla verkar ha problemet! :)

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...