Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

ipodnano_1stgen_grp_1066613_0.jpg

iPod Nano 2GB, första generationen. VIT

Detta medföljer:

1 iPod (tömd, formaterad)

1 iPod-kabel (usb)

1 skyddsskal, hård plast.

Original-kartongen om jag hittar den.

Allt fungerar som det ska, lite repor är det såklart på den, mest på baksidan eftersom skalet inte täcker hela baksidan.

Pris: 500 kr?

sigma-55-200mm-f4-5-6-dc-hsm351963_1066613_1.jpg

Sigma 55-200mm f4-5.6, hsm (inbyggd fokusmotor, passar alltså Nikon D40/D40x och de andra Nikon utan motor i huset)

Fungerar felfritt, aldrig haft några problem med det.

Detta medföljer:

1 objektiv.

1 motljusskydd.

Original-kartong.

Alla papper som följde med.

Pris: 700 kr

Priserna kan diskuteras om ni vill.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har ett grafikkort i stil med mitt gamla (Radeon 9800 pro) som bara ligger och skräpar? Börjar ledsna som satan på att behöva spela Vice City i 800x600 och mina föräldrars halv-löfte om en ny dator verkar vara bortglömt. :rolleyes:

Åå jag har både ett 9800Pro och ett G-force 4 som skulle klara Vice City galanta men jag bor ju i Stockholm nu...

Fråga runt bland dina vänner, ganska säker på att det finns många med motsvarande dator som står och skräpar.

Ska du hem i jul? :o

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annars har jag här nere ett Geforce 6800 som bara ligger och skräpar :o

Fungerade utmärkt när jag testade det för någon månad sen.

Är det prestandamässigt som ett Radeon 9800? För senast jag försökte byta grafikkort så var mitt nätaggregat för klent och fuckade allt. Därför vill jag satsa på ett säkert kort(pun intended) som jag vet kommer fungera. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det prestandamässigt som ett Radeon 9800? För senast jag försökte byta grafikkort så var mitt nätaggregat för klent och fuckade allt. Därför vill jag satsa på ett säkert kort(pun intended) som jag vet kommer fungera. :o

Jag tror nog du får ta reda på det själv för jag har ingen aning. Ganska strömsnålt tror jag det är ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KÖPES/BYTES:

Nintendo 64 (Skall innehålla Ocarina of Time. Inga "men".) till resonabelt pris. Eller så kan vi göra en deal, med tanke på att jag har ett damm-samlande Playstation 2. Eller något. Typ en kram eller en autograf, lolol.

Min bror har och han kanske skulle sälja det.

Jag skickar PM om han är intresserad eller liknande.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Om någon bor i Stockholmsområdet och vill köpa min dator, säg till. Jag har visserligen trivts med den enda sen jag skaffade den för lite över ett år sen men jag ska byta ut den mot en bärbar dator vilket egentligen är mycket bättre för mig. Mina speldagar är över så en fancy speldator har jag ingen användning för.

Fint Antec P182-chassi med ett 620W Corsair-agg (tyst!).

Core 2 Quad som jag har överklockat till 3.4ghz (med temperaturer som aldrig går över 70).

Geforce 8800GTS.

Asus P5K-E (med firewire, wifi, många USB-portar och inbyggt ljudkort).

2gb minne (jag ska eventuellt köpa till lite extra så det kan bli både 4gb eller t.o.m. 6gb om du vill det).

500gb sata-hårddisk.

Thermalright Ultra 120 eXtreme-kylare (monster!).

Windows XP 64-bit.

M-Audio Audiophile 2496 ljudkort. Egentligen är det ett inspelningskort men det har väldigt bra ljudkvalitet även för musikuppspelning, enormt mycket bättre än det inbyggda.

Ge bud om det låter intressant. Självklart får du den inte för en gustav vasa men jag tänkte inte direkt kräva nypris (12000) för den heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...