Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

Du får la ta och åka lite buss/tåg :)

Ja, jag skulle inte ha något emot att åka till Stockholm för att köpa en begagnad dator av någon jag litar på, det är bara det att köpet av en ny dator som jag har funderat på så vansinnigt länge kommer skjutas upp ännu längre nu i och med att jag ska göra lumpen efter sommaren. Tråkigt att köpa något som bara kommer stå i 11 månader och som inte alls kommer stå lika högt i klass när man väl får tid att använda den. Ja, jag vet att det är långt tills jag ska göra lumpen, men det gäller att tänka långsiktigt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker sälja av saker som bara ligger så kan lägga upp här tänkte jag, tror att jag har skrivit om några redan tidigare men...

PSP Giga Pack, den äldre versionen. 1 GB memory stick+512 MB. Bra batteri fortfarande. En pixel som har fastnat i hörnet (var så från dag ett).

Allt som ingick i boxen finns kvar och fungerar.

UMDs:

Burnout Legends

Tiger Woods PGA tour 06

Spiderman 2-filmen.

3.40OE-A.

---

HP iPaq hx2410, hårdplastskydd för skärmen och tygväska.

http://www.davespda.com/hardware/pda/pocke...ce1ff8.html?172

Laddaren är borttappad.

---

Svart iPod Video 5G 30GB.

Spelaren råkade ut för det vanliga glappfelet i ljudutgången efter något år. Den är lagad och 100% fungerande med originalersättningsdel. Smärre skönhetsskador från öppningen dock, och den går inte att stänga helt på undre delen av ena sidan då hakarna gick av.

Givetvis inget som påverkar funktionaliteten längre men den är inte helt hundra utseendemässigt.

---

Firewireladdare och sladd till iPod 3G. Även iPoden kan fås med då den har krånglat och är våldsamt öppnad, 15GB-varianten. Möjligt att hårddisken, skärmen, etc. fortfarande fungerar.

---

Dator.

AMD Athlon 64 3000+ Venice S939

2x512 MB DDR PC3200

MSI K8N-Neo2

MX440 64 MB (PCI)

CD-läsare

Trust 370W

Sunkigt chassi.

Förra ägaren sa att ena SATA-kanalen ej hittade enheter, jag körde aldrig SATA så jag vet inte. Den ena ska fungera åtminstone.

19" Dell CRT-monitor. 1600x1200@85Hz

---

Scanner.

http://www.ciao.co.uk/Canon_CanoScan_D660U__5372031

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon bor i Stockholmsområdet och vill köpa min dator, säg till. Jag har visserligen trivts med den enda sen jag skaffade den för lite över ett år sen men jag ska byta ut den mot en bärbar dator vilket egentligen är mycket bättre för mig. Mina speldagar är över så en fancy speldator har jag ingen användning för.

Fint Antec P182-chassi med ett 620W Corsair-agg (tyst!).

Core 2 Quad som jag har överklockat till 3.4ghz (med temperaturer som aldrig går över 70).

Geforce 8800GTS.

Asus P5K-E (med firewire, wifi, många USB-portar och inbyggt ljudkort).

2gb minne (jag ska eventuellt köpa till lite extra så det kan bli både 4gb eller t.o.m. 6gb om du vill det).

500gb sata-hårddisk.

Thermalright Ultra 120 eXtreme-kylare (monster!).

Windows XP 64-bit.

M-Audio Audiophile 2496 ljudkort. Egentligen är det ett inspelningskort men det har väldigt bra ljudkvalitet även för musikuppspelning, enormt mycket bättre än det inbyggda.

Ge bud om det låter intressant. Självklart får du den inte för en gustav vasa men jag tänkte inte direkt kräva nypris (12000) för den heller.

Jag är lite smått intresserad, men vill helst att du sätter ett pris först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säljer ett Ljudkort för heminspelning.

EMU 1820

Lagat med lite tejp, men annars i gott skick.

säljer det för en 1000 lapp vilket är ett pinsamt lågt pris.(ligger runt 2000 begagnat)

Mer info:

http://us.creative.com/products/product.as...mp;product=9870

Skicka ett PM vid intresse!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan! Jag har ju ett Geforce 7900GT 256mb AGP, med annan kylning på! (Bra mycket bättre än 9800PRO)

Och du bor ju typ högst 3 mil ifrån mig så :D

Om du hämtar det så får du det. :P

Kan kirra en bild vid intresse.

:(

Tror du det funkar med mitt skrotiga nätagg? Visst, lägg gärna upp en bild. Bortskänkes också, det var snällt. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nikon D40 + 18-55mm Lens Kit säljes!

http://www.nikon.se/product/sv_SE/products...1/overview.html

Alla tillbehöver följer med, även en kameraväska + 2GB Minneskort.

Inte tagit mer än 700 kort med kameran. Inga repor eller defekter på kameran alls.

Jag hade tänkt mig ett pris runt 3.300:-

Åååh.. jag är jättesugen om en och en halv månad. Låt mig veta om du har kvar den fortfarande då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marknadsföringsgeni! Kolla vilken hajp han skapat kring iPoden, och i reklamen kan han säga "iPoden alla pratar om!" med gott samvete. F.ö. hade jag slagit till om jag inte hade haft en iPhone. Men å andra sidan är den bara 16 Gb, och det vore skönt att verkligen ha all sin musik bärbart...

Fast den är ju på 80GB. :w000t:

Edit: Jaha, du menade iPhonen? ^_^

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marknadsföringsgeni! Kolla vilken hajp han skapat kring iPoden, och i reklamen kan han säga "iPoden alla pratar om!" med gott samvete. F.ö. hade jag slagit till om jag inte hade haft en iPhone. Men å andra sidan är den bara 16 Gb, och det vore skönt att verkligen ha all sin musik bärbart...

Precis, fyfan vilken jävla skön känsla att kunna bära exakt all sin musik i fickan!

Någon som är intresserad för den åker imorrn och jag skulle sälja den till någon av er hellre än jag säljer den till någon som är 100% okänt (ni är väll typ 99,9% okända men whatever)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, fyfan vilken jävla skön känsla att kunna bära exakt all sin musik i fickan!

Någon som är intresserad för den åker imorrn och jag skulle sälja den till någon av er hellre än jag säljer den till någon som är 100% okänt (ni är väll typ 99,9% okända men whatever)

Hade du varit fyra månader tidigare så hade jag slagit till utan att blinka då jag sökte exakt den iPoden du säljer, istället fick jag köpa en för runt 2 000. Synd för oss båda. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...