Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

Några skavanker? Fel man bör känna till?

Som på alla iPod's så är baksidan repig (förutom en del där ett apple klistermärke satt men nu är borta)

Låsknappen som låser själva hjulet och knapparna är smått segt men absolut inte omöjligt.

Annars vet jag inte något annat bortsätt från skönhetskador (inte för att det är stora, jag har alltid varit rädd om den)

Det ända ni inte får med på köpet är hörlurarna då varken jag eller någon annan lär vara så sugen på att ärva dem av någon man inte känner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips till alla som säljer:

Nämn alltid VARFÖR ni säljer sakerna, det är nästan aldrig någon här som gör det. Man blir väldigt mycket mindre misstänksam då.

Okaj.

iPod Nano, vit, 2GB, allt fungerar. Originalkartong tror jag finns kvar, likaså kabel.

Ett plastskal (skydd) följer med,

Säljer den eftersom jag köpt en iPod touch istället.

Ge mig ett bud! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle man göra det? Visst har man väl en anledning, men ändå, tror du grejerna är stulna? =P

Absolut inte, men det känns säkrare att köpa ett föremål någon säljer p g a uppgradering eller behov av pengar, än att de säljer det p g a extrem slitskada, något trasigt eller att den faktiskt egentligen suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, klart! :)

Den finns kvar nu, jag kan hålla den om du vill. Har ingen brådska att sälja den. :(

Åååh.. Det va sjysst. Då sparar jag pengar som en sate från och med nu. Ingen mer pizza och inga onödiga utgifter.: Hör av mig o ser om du inte fått ett bra erbjudande när jag väl fått ihop pengarna. Lever ju på bidrag tills jag fått jobb :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åååh.. Det va sjysst. Då sparar jag pengar som en sate från och med nu. Ingen mer pizza och inga onödiga utgifter.: Hör av mig o ser om du inte fått ett bra erbjudande när jag väl fått ihop pengarna. Lever ju på bidrag tills jag fått jobb :S

Se till att inte spara pengarna på banken bara.

För med "Lever ju på bidrag" menar du väl soc?

Märker de att man kan spara sänker de bidraget, eftersom det är för högt. Man skall bara ha existensminimum. Hände mig, snikna &%@£#! :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se till att inte spara pengarna på banken bara.

För med "Lever ju på bidrag" menar du väl soc?

Märker de att man kan spara sänker de bidraget, eftersom det är för högt. Man skall bara ha existensminimum. Hände mig, snikna &%@£#! :)

Näe ungdomsgaranti ersättning ifrån Arbetsförmedlingen :(

Så det borde inte sjunka utan hålla sig på stadiga 134 kr om dagen :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...