Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Spel till PC och Xbox 360!

Säljer några spel för att få råd med en PSP, har även ännu fler som jag ska sälja till PC och PS2 om någon letar efter något speciellt spel. :o

GTA IV (PC) 150:- Spelet är i riktigt fint skick, bara suttit i datorn 3 gånger, säljes på grund av för dålig dator.

The Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Edition (PC) 20:- Fint skick, bara spelat några få gånger, Game of the Year Edition som innehåller original spelet Morrowind, Tribunal och Bloodmoon. Säljs dock endast tillsammans med något av dom andra spelen!

Dead Rising (Xbox 360) 150:- Fint skick, Spelat ganska mycket men inga problem att spela vad jag har märkt.

Halo 3 (Xbox 360) 190:- Fint skick även på detta spel, köpte det för att kunna lira med en kompis på Xbox Live men tröttnade väldigt fort, Halo är inte min grej.

Crackdown (Xbox 360) 150:- Det första spelet jag hade till Xbox 360, bra skick, kan dock vara lite repigt men det ska inte vara några problem att spela...

Table Tennis (Xbox 360) 100:- Skivan och fodralet är lite repiga och fula men absolut inga problem att spela.

Om du vill ha alla spelen så kan du få dom för 500-600:-

Om nån här är intresserad så är det bara att skriva ett PM. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett Xbox 360 Elite. Inköpt på Game här i Malmö den 17e oktober i år. bara använt lite och spelat GTA IV och GTA Episodes from Liberty city. Har Pure och Lego Batman också.

Mint condition och kvitto, originalkartong osv..

2500 kronor. Kan tänka mig att gå ner nån hundring. Finnes intresse? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nu är äntligen Tim, Face Berlins skiva inspelad! Anledningen till att jag berättar det här är för att vi bara kommer lägga upp två av våra låtar på myspace. Resten får ni höra om ni köper våran skiva, som kommer kosta runt 70 kr. Vi har lagt ner så otroligt mycket pengar på allt det här, och vårat mål är knappast att gå med vinst - bara att tjäna ihop lite av det vi lägger på studio och skivtryck. Säg till om ni är intresserade!

Edit: Ni kan skicka PM så löser vi allting där :mellow:.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är äntligen Tim, Face Berlins skiva inspelad! Anledningen till att jag berättar det här är för att vi bara kommer lägga upp två av våra låtar på myspace. Resten får ni höra om ni köper våran skiva, som kommer kosta runt 70 kr. Vi har lagt ner så otroligt mycket pengar på allt det här, och vårat mål är knappast att gå med vinst - bara att tjäna ihop lite av det vi lägger på studio och skivtryck. Säg till om ni är intresserade!

Ooooh, mycket intresserad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är äntligen Tim, Face Berlins skiva inspelad! Anledningen till att jag berättar det här är för att vi bara kommer lägga upp två av våra låtar på myspace. Resten får ni höra om ni köper våran skiva, som kommer kosta runt 70 kr. Vi har lagt ner så otroligt mycket pengar på allt det här, och vårat mål är knappast att gå med vinst - bara att tjäna ihop lite av det vi lägger på studio och skivtryck. Säg till om ni är intresserade!

Edit: Ni kan skicka PM så löser vi allting där :mellow:.

Var smarta, lägg ut det på TPB istället. Bli kända genom dem. Många små band som gjort så som fått ett genomslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Har ett Xbox 360 Elite. Inköpt på Game här i Malmö den 17e oktober i år. bara använt lite och spelat GTA IV och GTA Episodes from Liberty city. Har Pure och Lego Batman också.

Mint condition och kvitto, originalkartong osv..

2500 kronor. Kan tänka mig att gå ner nån hundring. Finnes intresse? :D

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=338442

... Du får nog gå ner en hel del om du ska få sålt den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...