Jump to content

Vad för yrken har GTAsajtarna i framtiden?


kicken
 Share

Recommended Posts

Nej, usch och fy, jag vill inte bli politiker! cry5_857668_0.gif

Professor låter dock bra. :naughty:

Jag återkommer med min lista.

--

Egentligen tänkte jag mig denna tråd i loungen först, men kom senare på att den passar nog mer hemma i allmänt trots allt och nu har jag ännu en gång blivit osäker, så den för börja sitt forumliv i loungen. Ut ifall någon misstycker är det bara att flytta tråden.

Nej, det här är en typisk loungetråd och den passar bra här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Boomer-I framtiden så kommer Boomer syssla med diverse ströjobb, en dag är han IT-tekniker/städare på Mac Donalds, nästa dag sitter han hemma och designar en hemsida efter ett tag kommer han dock ryka upp sig och bli anställd av regering och arbeta på Försvarets radioanstalt (FRA)..

Känner jag dig? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, va? :D

Haha, alltså, ditt utseende är så perfekt för att arbeta i en resebyrå. Du ser typ ut att passa in perfekt. Haha, fråga mig inte varför jag tror det :naughty:

Hur visste du? Seriöst alltså?! :wub:

Av de konversationerna vi haft på msn och de du skrivit här så känns du som en dagisfröken ja.

Edit: Naturligvis ska ingen ta åt sig, det här är ju som sagt ganska roligt för att se vad andra medlemmar tror om en :)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu verkar ju folk ha tagit den här tråden väldigt fel. Det är ingen "Kicken gissar jobb, ni svarar om det var rätt"-tråd som Kicken har skapat.

Just nu sitter ni ju bara och svarar på kickens långa lista och svarar om han hade rätt eller fel.

Bara för att ni inte ska kunna säga "'AA MEN DU RÅ!?" så skriver jag några stycken.

Kicken - Sveriges motsvarighet till SWAT, jag kommer aldrig ihåg namnet. SÄPO? Skulle nog vara något som passar honom. Så länge det inte är det jobbet då man måste vara 100% anonym, för då har han väl blåst sina chanser lite där.

Kebab - Ekonom?

Henkibojj - Fågelskådare, yes! Biolog eller något sådant skoj.

mr_tobbe - Någonting inom fysik kan jag tro. Vilket är vad som helst egentligen. Kanske någonting som har med raketforskning eller något sådant att göra.

Angryaxel är ett intressant objekt, han kan ju i princip bli vad han vill. Fotograf, spelutvecklare inom ramen att skapa texturer och sådant skoj, journalist, eller författare till och med! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kicken - Sveriges motsvarighet till SWAT, jag kommer aldrig ihåg namnet. SÄPO?

Nej, Säkerhetspolisens är något helt annat än SWAT. Piketen är närmast, Nationella Insatsstyrkan är också närstående. De har baklava (ja, just det, efterrätten, inte balaclava). :(

---

VAD KOMMER JAG BLI? Nu vet väl knappt nån här vem jag ens är, men ändå.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...